Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huis huren

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Aïda
Amerika-expert

Huis huren

Bericht door Aïda »

Mijn man en ik houden van eten, ik zeg het meteen maar :D
Zo lang de financiën het uithouden proberen we elk jaar naar Amerika te gaan, we hebben al aardig wat plekken gezien. We zijn helemaal gek van de supermarkten, daar zijn die van ons maar een convenience store bij tenslotte.
Volgend jaar willen we een huis huren voor een week of 2, 3 zodat we al die lekkere dingen die we in de supermarkt zien eens uit kunnen proberen. Op een hotelkamer gaat koken tenslotte niet echt en voor een camper zijn we geen types.
Ik heb eraan zitten te denken om via Holidaylink (http://www.holidaylink.com) ons huis te ruilen, maar aangezien wij 17 katten hebben weet ik niet of ik iemand zo gek krijg. Ik weet dat je in Florida rondom Disney en ook bij de kust huizen kunt huren. Toch spreken die me (nog) niet echt aan.
Wie weet een betrouwbaar adres waar je een huis kunt huren met een compleet uitgeruste keuken? Het maakt op zich niet zoveel uit waar in Amerika het is. Wij vinden het ergens al gauw leuk.
rperre
Amerika-expert

Re: Huis huren

Bericht door rperre »

Aïda schreef:Mijn man en ik houden van eten, ik zeg het meteen maar :D
Zo lang de financiën het uithouden proberen we elk jaar naar Amerika te gaan, we hebben al aardig wat plekken gezien. We zijn helemaal gek van de supermarkten, daar zijn die van ons maar een convenience store bij tenslotte.
Volgend jaar willen we een huis huren voor een week of 2, 3 zodat we al die lekkere dingen die we in de supermarkt zien eens uit kunnen proberen. Op een hotelkamer gaat koken tenslotte niet echt en voor een camper zijn we geen types.
Ik heb eraan zitten te denken om via Holidaylink (http://www.holidaylink.com) ons huis te ruilen, maar aangezien wij 17 katten hebben weet ik niet of ik iemand zo gek krijg. Ik weet dat je in Florida rondom Disney en ook bij de kust huizen kunt huren. Toch spreken die me (nog) niet echt aan.
Wie weet een betrouwbaar adres waar je een huis kunt huren met een compleet uitgeruste keuken? Het maakt op zich niet zoveel uit waar in Amerika het is. Wij vinden het ergens al gauw leuk.
Ze hebben echt prachtige huizen in de buurt van Orlando met zwembad en alles erop en eraan! Ik zal wel eens vragen aan mijn ouders waar ze het toendertijd gehuurd hebben! Het was in Kissimmee overigens!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Als je in de toeristen gebieden naar een makelaar gaat hebben die vaak huizen of apartementen te huur. Vrijwel alle kustplaatsen hebben leuke huizen te huur, zo hebben wij een keer in een huis vlak aan het strand in Nags Head North Carolina gezeten, heerlijk.
Zoek ook eens op timeshares for rent, want veel mensen verhuren hun timeshares die vaak ook compleet uitgerust zijn.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Petra/VS schreef:Als je in de toeristen gebieden naar een makelaar gaat hebben die vaak huizen of apartementen te huur. Vrijwel alle kustplaatsen hebben leuke huizen te huur, zo hebben wij een keer in een huis vlak aan het strand in Nags Head North Carolina gezeten, heerlijk.
Zoek ook eens op timeshares for rent, want veel mensen verhuren hun timeshares die vaak ook compleet uitgerust zijn.
Eeuuhh, Petra? Was jij niet op vakantie?? Ben je weer veel te vroeg je bed uitgerold? :lol:
Gernand
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Gernand »

Aïda schreef:Eeuuhh, Petra? Was jij niet op vakantie?? Ben je weer veel te vroeg je bed uitgerold? :lol:
Toen Petra het berichtje verstuurde was 7:21 s'avonds locale tijd.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Gernand schreef:
Aïda schreef:Eeuuhh, Petra? Was jij niet op vakantie?? Ben je weer veel te vroeg je bed uitgerold? :lol:
Toen Petra het berichtje verstuurde was 7:21 s'avonds locale tijd.
Ik ben toch niet gek? 5.21 pm is in 'onze taal' 17.21 uur. Waar zij zit is het 9 uur vroeger dus 17-9 = 8. Dus volgens mij was het 's morgens vroeg hoor.
Gernand
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Gernand »

Off topic :!:
Aïda je hebt helemaal gelijk, nou ja "helemaal".
Volgens mij is het daar door de zomertijd 10 uur vroeger.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Gernand schreef:Off topic :!:
Aïda je hebt helemaal gelijk, nou ja "helemaal".
Volgens mij is het daar door de zomertijd 10 uur vroeger.
Nee Gernand, dat is niet waar! Aangezien Nederland én de V.S. de klok een uur vooruit zetten, blijft het verschil gewoon 9 uur. :)

Waar je ook rekening mee moet houden is het feit dat de klok op de server, waar AllesAmerika.com op draait, niet vooruit is gezet in verband met de zomertijd. Dat houdt in dat je bij de tijden die bij de berichten staan een uur moet bijtellen. Mijn bericht wordt gepost om 00:42 u. ESDT - 6:42 u. CEDT (Nederland) en de tijd bij het bericht laat zien: 5:42 u. Een uur te vroeg dus.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Toch klopt er iets niet... Ik poste mijn berichtje rond 6uur Californie tijd vanavond. Het lijkt dus wel alsof het mijn tijd heeft aangenomen, ipv de Nederlandse tijd. Vreemd!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gernand
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Gernand »

Redneck schreef: Mijn bericht wordt gepost om 00:42 u. ESDT - 6:42 u. CEDT (Nederland) en de tijd bij het bericht laat zien: 5:42 u. Een uur te vroeg dus.
Bij mij staat boven jouw bericht gewoon 6:42 u.
vreemd :?

Onder in beeld staat bij mij trouwens: "Tijden zijn in GMT + 2 uur"
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Gernand schreef:Onder in beeld staat bij mij trouwens: "Tijden zijn in GMT + 2 uur"
Bij mij staat er: GMT + 1 uur. Dat is de waarde die in mijn profiel is ingesteld als de standaardtijd voor Nederland. Het is niet de bedoeling dat je die instelling zelf moet aanpassen als de zomertijd van kracht wordt.

Waarom de tijd bij Petra's post zo afwijkt, kan ik ook niet verklaren. :(

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik haal m'n onderwerp maar eens naar boven.
Richard, is het nog gelukt het aan je ouders te vragen?
Iemand anders nog leuke suggesties?
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

da's een goeie en ik sprak gisteren nog met haar, ik heb haar ge-emailt en zal het antwoord hier terugzetten. Ik weet wel dat het in Kissimmee was

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo Aida
Ik weet niet of het jullie om het comfort van een huis gaat of om de mogelijkheid om zelf je maaltijd klaar te maken. Als het net als bij ons om het laatste gaat kun je overwegen om een efficiency te nemen. Je kan dan je eigen potje koken. Alleen afwassen gaat met de hand.
Harm
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik heb ze ge-emaild maar nog niets ontvangen, komt er hopenlijk aan!

Richard
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer