Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstappen in Minneapolis

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Chrissie
Amerika-newbie

Overstappen in Minneapolis

Bericht door Chrissie »

Wij gaan in Oktober via Minneapolis naar San Francisco. We komen als alles op tijd is om 15.50 uur in Minneapolis aan en vertrekken om 17.24 uur weer verder naar San Francisco. Is dit voldoende? Heveel tijd kost het om aan te komen, door de duane te gaan en weer in te checken?

Laat me je ervaringen horen...
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Laat ik het voorzichtig zeggen!

het ZOU genoeg moeten zijn!!!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

hmm...met KLM/Northwest?? die vliegen toch rechtstreeks naar SFO?
Anyway...inderdaad moet dat genoeg zijn, tenzij de nieuwe regels m.b.t. paspoorten voor extra vertraging zorgen.
KLM zal deze verbinding in haar systeem standaard aanbieden. Daarmee zullen zij bij calamiteiten trachten ervoor te zorgen dat je daadwerkelijk door kan vliegen.
Persoonlijk hou ik van wat extra speling.
Als het een uurtje later ook zou kunnen, zou ik daar de voorkeur aan geven.
Anita

Bericht door Anita »

Het was ook de bedoeling dat we rechtstreeks gingen, maar KLM heeft op onze reisdag die ene rechtstreekse vlucht uit het schema gehaald, terug gaan we wel rechtstreeks.

Hansje schreef:hmm...met KLM/Northwest?? die vliegen toch rechtstreeks naar SFO?
Anyway...inderdaad moet dat genoeg zijn, tenzij de nieuwe regels m.b.t. paspoorten voor extra vertraging zorgen.
KLM zal deze verbinding in haar systeem standaard aanbieden. Daarmee zullen zij bij calamiteiten trachten ervoor te zorgen dat je daadwerkelijk door kan vliegen.
Persoonlijk hou ik van wat extra speling.
Als het een uurtje later ook zou kunnen, zou ik daar de voorkeur aan geven.
Hansje
Amerika-ontdekker

Bericht door Hansje »

[quote="Anita"]Het was ook de bedoeling dat we rechtstreeks gingen, maar KLM heeft op onze reisdag die ene rechtstreekse vlucht uit het schema gehaald, terug gaan we wel rechtstreeks.

Verschuiven met een dag kan niet?? :-0
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Anita schreef:Het was ook de bedoeling dat we rechtstreeks gingen, maar KLM heeft op onze reisdag die ene rechtstreekse vlucht uit het schema gehaald, terug gaan we wel rechtstreeks.
Ik zag op een website dat de wachttijden in Indianapolis voor 60% onder de 30 minuten lag en maar een heel klein percentage over de 60 minuten, dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat, ik raad je wel aan om zo SNEL mogelijk naar de douane te "lopen" en misschien zelfs een stoel ver voorin het vliegtuig te regelen (vlak bij de uitgang) om het geheel wat te versnellen!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Anita

Bericht door Anita »

Dat is in verband met mijn werk niet mogelijk. Ik moet en dag voor en een dag erna gelijk weer aan het werk. In Amerika willen we geen concessies doen, dan maar een overstap..
Hansje schreef:
Anita schreef:Het was ook de bedoeling dat we rechtstreeks gingen, maar KLM heeft op onze reisdag die ene rechtstreekse vlucht uit het schema gehaald, terug gaan we wel rechtstreeks.

Verschuiven met een dag kan niet?? :-0
Anita

Bericht door Anita »

Welke website is dit, by the way we stappen over in Minneapolis.

rperre schreef:
Ik zag op een website dat de wachttijden in Indianapolis voor 60% onder de 30 minuten lag en maar een heel klein percentage over de 60 minuten, dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat, ik raad je wel aan om zo SNEL mogelijk naar de douane te "lopen" en misschien zelfs een stoel ver voorin het vliegtuig te regelen (vlak bij de uitgang) om het geheel wat te versnellen!

Richard
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Overstappen in Minneapolis

Bericht door Rob »

Chrissie schreef:Wij gaan in Oktober via Minneapolis naar San Francisco. We komen als alles op tijd is om 15.50 uur in Minneapolis aan en vertrekken om 17.24 uur weer verder naar San Francisco. Is dit voldoende? Heveel tijd kost het om aan te komen, door de duane te gaan en weer in te checken?

Laat me je ervaringen horen...
Hoi Chrissie,
Kijk eens wat verder op de reizen algemeen topic daar is deze vraag al een keer beantwoord allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=482
Gr.
Rob
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Anita schreef:Welke website is dit, by the way we stappen over in Minneapolis.
:oops: ik zat er een beetje naast, ik zal eens kijken wat ze daarvan zeggen!

Richard
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer