Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camperreizen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Camperreizen

Bericht door Martin & Marianne »

In de Volkskrant van gisteren staat een artikel over reizen met een camper.
Hierin las ik dat TravelHome bijeenkomsten organiseert ter voorbeiding van camperreizen. Voor 5 euro krijg je tweeëneenhalf uur tips, adviezen en antwoorden op je vragen.
Er is een C25 camper van Cruise America uit de VS overgebracht zodat je kunt kijken of die voldoet aan je verwachtingen.

Volgende bijeenkomsten zijn op 30 september in Heerenveen, 1 oktober in Emmen, 21 oktober en 16 december in Eindhoven (het midden/westen van het land komt er maar bekaaid van af :( ). Info Travelhome op 040 2113938

Jan Doets doet ook zoiets, voor 2 euro pp: elke zaterdag van 14 oktober tot 2 december, in Heerhugowaard.

Marianne
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Leuk,een beetje info vooraf kan nooit kwaad.

Ik ben een paar jaar camper monteur geweest bij een caravan/camper dealer (een mens doet rare dingen om aan zijn brood te komen) en er zitten best veel knopjes en dingen in zo'n Amerikaanse camper....
Als je dat vooraf al een keer ziet is dat best handig denk ik,en meer relaxed dan bij het afhalen op je eerste vakantiedag.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Pete.Z schreef:Leuk,een beetje info vooraf kan nooit kwaad.

Ik ben een paar jaar camper monteur geweest bij een caravan/camper dealer (een mens doet rare dingen om aan zijn brood te komen) en er zitten best veel knopjes en dingen in zo'n Amerikaanse camper....
Als je dat vooraf al een keer ziet is dat best handig denk ik,en meer relaxed dan bij het afhalen op je eerste vakantiedag.
Over het algemeen krijg je een goede uitleg op het verhuur station, soms ook met een video met Nederlandse tekst maar ik denk niet dat ze die op de fabriek hebben :wink:
De uitleg in de camper door een van de medewerkers is over het algemeen in het engels en soms als die beschikbaar is en je dat zelf wilt in het duits, nederlands sprekende medewerkers zijn wij nog niet tegengekomen.
Rob
RVFREAK
Amerika-ontdekker

Bericht door RVFREAK »

Rob schreef:De uitleg in de camper door een van de medewerkers is over het algemeen in het engels en soms als die beschikbaar is en je dat zelf wilt in het duits, nederlands sprekende medewerkers zijn wij nog niet tegengekomen.
Rob
wij zijn net terug van onze RV reis in het Zuidwesten en hadden een A klasse van Road Bear. De bedrijfsleider in San Francisco is een Belg. Dus ik denk dat dat de eerste nederlands (vlaams) sprekende is????

maar als je een klein beetje de engelse taal beheerst is het allemaal prima te doen met die uitleg. en daarnaast is het zo makkelijk dat je er zelf ook uit komt mocht je iets niet begrijpen.

Robert
Onze vakantie was helemaal tegek. We willen absoluut terug en dan veel langer.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Rob schreef:
Pete.Z schreef:Leuk,een beetje info vooraf kan nooit kwaad.

Over het algemeen krijg je een goede uitleg op het verhuur station, soms ook met een video met Nederlandse tekst maar ik denk niet dat ze die op de fabriek hebben :wink:
De uitleg in de camper door een van de medewerkers is over het algemeen in het engels en soms als die beschikbaar is en je dat zelf wilt in het duits, nederlands sprekende medewerkers zijn wij nog niet tegengekomen.
Rob
Ik rij liever gelijk weg....ik ken die dingen door en door,dus van mij hoeft die uitleg niet....Nederlands,Engels of Duits..... :wink:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Pete.Z schreef: Ik rij liever gelijk weg....ik ken die dingen door en door,dus van mij hoeft die uitleg niet....Nederlands,Engels of Duits..... :wink:
Omdat je nu de camper ophaald bij de fabriek denk ik niet dat je dat gaat lukken.
Normaal gesproken zijn wij ook altijd binnen een half uur vertrokken :lol: maar de papierwinkel blijf je toch mee zitten :cry:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik denk het ook,we hebben die dag dan ook al aangerekend als verloren..... :wink:

Dat word gewoon op ons gemak ophalen,nog wat boodschappen doen en een klein stukje richting zuiden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer