Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

advies/hulp reis Chicago naar New Orleans

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
gerdian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

advies/hulp reis Chicago naar New Orleans

Bericht door gerdian »

Hallo,

Wij willen met 4 personen van Chicago naar New Orleans.
+/_ 22 april t/m 7 mei.
We hebben 15/16 dagen en weet niet hoe ik ze in moet vullen.
wat kunnen we onderweg in de route opnemen??
Zelf dacht ik aan :
Chicago- St Louis - Louisville - Gatlinburg(smoky mountains) - Nashville - Memphis _ New Orleans.

is deze route goed te doen?

Graag tips en suggestie's
\alvast bedankt
recidivist
Amerikafan

Re: advies/hulp reis Chicago naar New Orleans

Bericht door recidivist »

In oktober hebben we een groot deel van je voorgestelde route gedaan. Wij zijn gestart in Chicago, zijn de Mississippi naar New Orleans gevolgd, daarna stukje Florida en vervolgens terug naar Chicago (via de Smokey Mountains).

Je planning vind ik ambitieus. Persoonlijk zou ik, als je graag naar de Smokey's wilt en iets meer rust in je reis wil hebben St. Louis uit je route weglaten. Dan hen je wat meer tijd om in Kentucky en Tennessee door te brengen. Vergeet daar niet een bezoek te brengen aan een van de vele bourbon-makers, zoals bijvoorbeeld Jim Beam (Shepherdsville, KY).

Tussen Memphis en New Orleans ook zeker nog een stop inlassen, bijvoorbeeld in Vicksburg of Natchez. Beide steden met een stukje geschiedenis en zeker de moeite waard om even te stoppen.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Gast

Bericht door Gast »

Inderdaad STL eruit halen, en dan eerst oostwaarts, bijvoorbeeld:

Chicago -> Indianapolis -> Louisville -> Lexington -> Knoxville -> GSM -> Nashville -> Memphis -> Clarksdale -> Natchez -> Baton Rouge -> NO
gerdian
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door gerdian »

Alvast bedankt voor reactie's, hier kan ik zeker iets mee. Zeker omdat er nog nix vast staat.
Kan weer even verder puzzelen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer