Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe rugdrager meenemen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoe rugdrager meenemen?
Wij gaan in juni een camperreis maken met onze zoon van dan 16 maanden. Wij willen graag een buggy, autostoel en rugdrager (met stalen frame) meenemen.
De autostoel en buggy zijn geen probleem, maar ik weet niet zo goed hoe we die rugdrager mee moeten nemen?
Ik heb al verschillende topics doorgelezen, maar kan niet vinden hoe anderen dat deden? Als extra bagage inchecken? Of in een koffer?
Wie heeft er ervaring met het meenemen van een rugdrager en hoe hebben jullie dat opgelost?
De autostoel en buggy zijn geen probleem, maar ik weet niet zo goed hoe we die rugdrager mee moeten nemen?
Ik heb al verschillende topics doorgelezen, maar kan niet vinden hoe anderen dat deden? Als extra bagage inchecken? Of in een koffer?
Wie heeft er ervaring met het meenemen van een rugdrager en hoe hebben jullie dat opgelost?
Re: Hoe rugdrager meenemen?
Wij hadden vroeger bij onze rugdrager een reishoes, kun je natuurlijk ook los kopen, dan is het gewoon een stuk bagage. Maar dat was nog in de tijd dat je 2 stuks mocht meenemen. Al snel overgestapt op een ergonomische drager die we gewoon in het koffer kunnen proppen.
Terug in Texas!
- mad25
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Joyco
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Re: Hoe rugdrager meenemen?
Wij hebben in 2012 de rugrager als 'koffer' meegenomen en ingecheckt. Betekende wel één koffer minder natuurlijk, maar we konden in de rugdrager (Deuter) ook wel het een en ander kwijt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 957 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 6 Reacties