Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis, maar waarheen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
bembi
Amerikafan

Rondreis, maar waarheen?

Bericht door bembi »

Het begon met dat we een keer naar AGDQ(awsome games done quik) wouden gaan. Dit is eens per jaar in januari in Herndon Virginia. Hier willen we maximaal 4 hele dagen zijn. Ik hou van de zon en gezien het januari zal worden dacht ik om dan met het vliegtuig richting het zuiden te gaan. Echter in Florida ben ik al geweest (disneyworls, tampa, everglades etc). Kunnen jullie nog een zuidelijke staat aanraden? Ideaal zou zijn als er een enkele vlucht heen gaat die dicht vanuit Herndon zou vertrekken. Daar zouden we dan 6 volle dagen willen hebben. We willen wel een auto huren, maar niet teveel van locatie naar locatie rijden. Het liefst overnachten we op 1 plek. Daarna willen we nog door naar Costa Rica als dat betaalbaar mogelijk is. Daar willen we dan nog 8 dagen spenderen. Wie heeft dus tips voor een staat ergens tussen Virginia en Costa Rica in? En welk eiland in de buurt zouden jullie eventueel nog aanraden?
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer