Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weer naar de USA.. maar waarheen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Weer naar de USA.. maar waarheen?

Bericht door E-line »

Ik ga een nogal open vraag stellen, maar hopelijk kunnen jullie helpen!

We zijn jaren achter elkaar naar Amerika geweest (aantal keer gehele west kust / west canada / Florida / aantal keer NYC) en hebben daarna jaren achter elkaar gebackpackt in Azie, Zuid Amerika en Zuid-Afrika. Nu onze zoon geboren is willen we volgend jaar (mei/juni) nog niet naar een land waar hij ingeënt moet worden voor van alles, en willen daarom graag weer terug naar Amerika. De vraag is alleen.. waarheen en wat voor route?

Hebben jullie suggesties?

Een aantal dingen om eventueel rekening mee te houden:

- We reizen tzt met een baby van bijna 1 jaar (die op dit moment erg graag in de auto zit)
- We zijn net zo gek op steden als natuur
- We hebben ooit geroepen dat we de 'muzieksteden' wel zouden willen bezoeken (New Orleans, Memphis, Nashville)
- We hebben familie in Portland, Oregon die heel graag onze zoon willen ontmoeten.. maar hebben de hele westkust dus al een aantal keer gezien, waar kan dit nog meer mee gecombineerd worden?
- We moeten op een iets rustiger tempo gaan reizen, dus af en toe relaxen aan het zwembad hoort er dan ook tussen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen inspireren!!
Gast

Re: Weer naar de USA.. maar waarheen?

Bericht door Gast »

Misschien vanuit Portland oostwaarts richting Idaho, Montana, Wyoming, eventueel tot aan Minneapolis of zelfs Chicago?
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Je zoon is net geboren begrijp ik? Dan zou ik er niet op gokken dat hij als hij bijna een jaar oud nog steeds graag in de auto zit. Hij moet dan nog altijd achteruit in de maxicosi zitten en dat is op die leeftijd echt niet comfortabel op lange stukken. Zeker niet als je dat (bijna) elke dag gaat doen op een rondreis.

Over vaccineren: zorg dat je wel het gebruikelijke programma volgt. Je zit van/naar de VS in een vliegtuig met mensen uit alle windstreken, die jouw kind kunnen besmetten met allerlei narigheid. Mocht je toch Azië overwegen, dan hoef je alleen Hepatitis A extra te halen, want DT(K)P zit al in het rijksprogramma.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

stukje westkust en dan doorvliegen naar Hawaii?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer