Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rudi en Tomas, vader en zoon en fervente Amerikagangers

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Rudi en Tomas, vader en zoon en fervente Amerikagangers

Bericht door kalaman »

Leuk artikel, inclusief spelfouten, bij de "concurrentie": Rudi en Tomas, vader en zoon en fervente Amerikagangers
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Rudi en Tomas, vader en zoon en fervente Amerikagangers

Bericht door Anneleen »

Twee spontane reacties op het artikel: ben jij 58??? Ik ben weliswaar niet goed in het schatten van iemands leeftijd, maar nu zat ik er toch ver naast. En de tweede: wat een hoop spelfouten...
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

:lol: Anneleen, hopelijk zat je er toch in de, voor mij, juiste richting naast :wink: .

Ja, erg hé, en dan moet je weten dat ik mijn antwoorden gewoon via een Worddocument doorgestuurd heb. Gewoon copy/paste was dus voldoende geweest, en ik kan je verzekeren dat er daar géén spelfouten in stonden...

Dan moet je weten dat mijn vriendin de auteur is van dit boek Schrijven: van verslag tot eindwerk - do's & dont's, waarvoor Tomas de video's gemaakt heeft. Ze durfde dat artikel bijna niet posten op haar profiel :? ...
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Dat kan ik me voorstellen... Ik zag het boek al eerder op FB passeren en dat ziet er echt geweldig uit! Als (of wanneer) mijn 'studenten' ooit in het hoger onderwijs geraken, geef ik hen dat boek cadeau bij de start van het academiejaar :) .
O ja, ik zat er in de juiste richting naast, hoor. (Anders zou ik daar over zwijgen :wink: .)
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

:thumbup: :wink:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Anneleen schreef: O ja, ik zat er in de juiste richting naast, hoor.
Als lezende passant vraag ik me dan af ;is er een juiste richting ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Hoi Rudi,

Wat fijn om een reactie van je te lezen! Die had ik namelijk nog niet van je gehad nadat ik je een mail had gestuurd met de boodschap dat het artikel online staat. Natuurlijk had ik het wel fijner gevonden als je mij direct had gemaild, zodat we samen de eventuele fouten uit het artikel konden halen. Dan had het immers helemaal een stuk geweest om mee te kunnen pronken. Spijtig dat dat nu niet kan.

Ik heb ook nog maar even je Word document er naast gelegd, waar ik dus 90% gewoon uit gekopieerd heb. Ik vind geen discrepantie tussen hetgeen wat online staat als quote en wat je hebt ingezonden. Dat had helemaal slordig geweest.

Als je nog vragen hebt of verbeteringen naar aanleiding van het stuk dan hoor ik dat natuurlijk graag, want ook ik kan fouten maken. Maar om die in het vervolg zoveel als mogelijk te voorkomen, kan je mij misschien het boek van vriendin toe sturen? Zo helpen we elkaar!

Dank!

Groet,
Wop
USA4ALL
Ook ik ben Amerika verslaafd
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Hey wat tof zeg!

Leuk jullie nog eens te 'zien'.
(btw ook ik zat er jaartjes-gewijs helemaal naast (in positieve richting) en ik heb je dan nog wel persoonlijk ontmoet)

Voor fans van spelfouten: hln en hbvl kunnen er ook wat van, helaas

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Hey Wop,

Sorry, maar ik heb echt helemaal geen mail ontvangen hoor. Ik heb het artikel deze morgen per toeval gezien op de website.
Wat de spellingsfouten betreft voelde ik mij wat ongemakkelijk om jou daarop te wijzen :? , wat uiteraard wél zou gebeurd zijn mocht ik het op voorhand gezien hebben en/of deze mail ontvangen hebben (heb ook nog eens bij de spam gekeken, maar ook daar niets :( ).

" ligt Rudi toe" ipv "licht Rudi toe"
"Het beloofd een prachtige reis te worden ipv "Het belooft...
"Zo proberen ze altijd maar nieuwe gebieden proberen te vinden"

Maar ach, Wop, het allerbelangrijkste is het artikel zelf en dat vind ik heel mooi en het is dan ook al gretig gedeeld. Je kan beslist nog op ons rekenen voor info of wat dan ook :thumbup:
Wop
Amerika-ontdekker

Bericht door Wop »

Ongemakkelijk? Dit op een openbaar forum plaatsen bij de "conculega" is voor de auteur dat dan ook zeker niet? Sorry Rudi, maar je hebt mijn mailadres. Ikzelf had,in dat geval, zeker voor een andere oplossing gezorgd.
Ook ik ben Amerika verslaafd
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Bij deze mijn excuses, Wop.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer