Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Top-5 fastfoodketens.
- ChristiaanB
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Top-5 fastfoodketens.
Hello USA travellers!!
Op onze reisblog hebben wij onze top 5 van fastfood ketens omschreven.
Voor een aantal mensen waren sommige namen nieuw of waren ze nog nooit geweest.
https://dushitravellers.com/2016/11/03/ ... s-amerika/
We zijn nu 3 keer in "the USA" geweest, en gaan zeker nog vaker!
Dus wij zijn benieuwd wat jullie top 5 is, en vooral, waarom??
Op onze reisblog hebben wij onze top 5 van fastfood ketens omschreven.
Voor een aantal mensen waren sommige namen nieuw of waren ze nog nooit geweest.
https://dushitravellers.com/2016/11/03/ ... s-amerika/
We zijn nu 3 keer in "the USA" geweest, en gaan zeker nog vaker!
Dus wij zijn benieuwd wat jullie top 5 is, en vooral, waarom??
Re: Top 5 Fastfood ketens
Jemig ik krijg buikpijn bij jullie top 5. Laat ik mijzelf verklaren.
Dannys nooit geweest en zal er ook nooit geen gaan. Dus kan er weinig over zeggen.
5 guys de burgers zijn wel ok maar zo ongelofelijk veel vet.
Panda Express, mijn ervaringen zijn gewoon slecht daar. Stukjes kip met heel veel vet er aan, vaak oud spul wat de hele dag al in de bakken ligt.
Johnny rocket ken ik helaas niet.
Chipotle ga ik nooit meer heen, krijg er ongelofelijk de sch........ van. Helemaal na het salmonella gebeurden waar vele locaties van Chipotle te verduren hadden dit jaar, sla ik lekker over.
Burgers: meatheads, lekker met cajun frietjes
Chic-fil-e ondanks het feit dat zij laatst ook een schandaal hadden.
En een mcchicken bij McDonald van het value menu.
Een goed gevulde burrito bij een Mexicaans tentje.
Voor de rest houd ik mijzelf weg van de fast-food ketens en ga liever een vers gemaakte Margarita pizza bij marianos halen of een van hun geweldige soepen.
Als je niet erg vind ga ik even over jullie blog struinen!
Dannys nooit geweest en zal er ook nooit geen gaan. Dus kan er weinig over zeggen.
5 guys de burgers zijn wel ok maar zo ongelofelijk veel vet.
Panda Express, mijn ervaringen zijn gewoon slecht daar. Stukjes kip met heel veel vet er aan, vaak oud spul wat de hele dag al in de bakken ligt.
Johnny rocket ken ik helaas niet.
Chipotle ga ik nooit meer heen, krijg er ongelofelijk de sch........ van. Helemaal na het salmonella gebeurden waar vele locaties van Chipotle te verduren hadden dit jaar, sla ik lekker over.
Burgers: meatheads, lekker met cajun frietjes
Chic-fil-e ondanks het feit dat zij laatst ook een schandaal hadden.
En een mcchicken bij McDonald van het value menu.
Een goed gevulde burrito bij een Mexicaans tentje.
Voor de rest houd ik mijzelf weg van de fast-food ketens en ga liever een vers gemaakte Margarita pizza bij marianos halen of een van hun geweldige soepen.
Als je niet erg vind ga ik even over jullie blog struinen!
- Meggy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Leuk lijstje
Als vegetariër kan ik meestal niet echt goed terecht bij de fastfoodketens, maar bij Johnny Rockets hebben ze een prima veggieburger. Ik ben zelf groot fan van Dunkin' Donuts voor het ontbijt (koffie, multigrain bagel met creamcheese, donut erbij
).

2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
TheStates.nl
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Leuk lijstje. Natuurlijk is fastfood bij ons ook geen dagelijkse kost, maar af en toe moet dat best kunnen
Wij vinden Arby's altijd erg lekker, in-n-outburger en chick-n-filet. We komen ook wel af en toe bij de pizzahut.
Bij Denny's eten wij ook weleens, maar dat is officieel natuurlijk geen fastfood restaurant, want je wordt gewoon aan je tafel bediend.

Wij vinden Arby's altijd erg lekker, in-n-outburger en chick-n-filet. We komen ook wel af en toe bij de pizzahut.
Bij Denny's eten wij ook weleens, maar dat is officieel natuurlijk geen fastfood restaurant, want je wordt gewoon aan je tafel bediend.
Ik vind Denny`s geen fastfood.
Ze bedienen je aan tafel en er zijn tal van gezonde (en lekkere!) opties.
Je link naar Panda Express klopt trouwens niet.
Ze bedienen je aan tafel en er zijn tal van gezonde (en lekkere!) opties.
Je link naar Panda Express klopt trouwens niet.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Top 5 - Fastfood ketens
* Note mod (Marco):
er was eenzelfde topic iets eerder gestart, en dit topic werd later gestart. Uit het eerdere topic zijn onderstaande 2 berichten verplaatst en dat eerste topic is verwijderd. Omdat de tijden van deze berichten eerder lagen dan de start van dit topic, waren de berichten niet meer op de juiste plek in dit topic te krijgen. Vandaar op deze manier.
er was eenzelfde topic iets eerder gestart, en dit topic werd later gestart. Uit het eerdere topic zijn onderstaande 2 berichten verplaatst en dat eerste topic is verwijderd. Omdat de tijden van deze berichten eerder lagen dan de start van dit topic, waren de berichten niet meer op de juiste plek in dit topic te krijgen. Vandaar op deze manier.
boonens schreef:1. Panda Express
2. Panda Express
3. Panda Express
4. Panda Express
5. Chick-fil-A
Waarom? Orange Chicken
ChristiaanB schreef:@boonens Haha, dat is een prima reden! Wij zijn er ook een keer 45 minuten voor omgereden![]()
Nemen altijd een flesje orange chickensaus mee naar Nederland
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik woon nu bijna een half jaartje in de VS en ik ben 'slechts' bij 2 fastfood restaurants uit jullie lijstje geweest. Mijn man en ik zijn beiden geen fastfood fans dus het is maar zelden dat we zoiets eten. Tijdens onze reis van South Carolina naar Oregon zijn we meerdere malen gaan ontbijten bij Denny's en daar was ik zeker wel over te spreken
Ik ben niet zo'n fan van de Chipotle; ik vind de smaak vaak flauw en het vlees is ook niet je van het. Wij koken veel Mexicaans thuis en als we dat niet doen dan gaan we naar een 'authentieker' Mexicaans restaurantje hier om de hoek.

Ik ben niet zo'n fan van de Chipotle; ik vind de smaak vaak flauw en het vlees is ook niet je van het. Wij koken veel Mexicaans thuis en als we dat niet doen dan gaan we naar een 'authentieker' Mexicaans restaurantje hier om de hoek.
17.03.16 K1 Visa goedgekeurd
24.05.16 Getrouwd
17.06.16 AOS aanvraag
02.07.16 AOS NOA1
09.08.16 Walk-in Biometrics
18.10.16 AP 'Approved' & EAD 'Card is being produced'.
04.11.2016: EAD/AP kaart ontvangen!
12.12.2016: Greencard Interview
24.05.16 Getrouwd
17.06.16 AOS aanvraag
02.07.16 AOS NOA1
09.08.16 Walk-in Biometrics
18.10.16 AP 'Approved' & EAD 'Card is being produced'.
04.11.2016: EAD/AP kaart ontvangen!
12.12.2016: Greencard Interview
Ik vond Panda Express de eerste keer dat ik er was ook niets, het was toen erg rustig en het spul was gewoon te oud. Maar mijn man was er later nog geweest en op zijn aanraden toch nog eens gegaan, en was toch wel behoorlijk lekker. Kinderen smulden ook, dus daar gaan we zeker nog eens terug.
Chipotle ben ik nooit geweest, mijn man wel, en die vond het niets, dus niet zo de neiging daar heen te gaan.
Van het echte standaard fast food vind ik Chick-fil-A en Wendy's toch wel lekker. Carl's Jr ook wel trouwens. 1x bij In n Out burger gegeten, jammer dat we die hier rond Houston niet hebben!
Laatst een keer bij El Pollo Loco gegeten, dat was weer eens wat anders maar erg lekker, een aanrader! Wel eens vaker in (meestal lokale) ketens met gegrilde kip en tex-mex bijgerechten gegeten, en dat vinden we sowieso meestal wel geslaagd.
En we hebben hier in huis allemaal een zwak voor Taco Bell, is traditie geworden als we terug komen van vakantie en moe zijn, zeker na een lange vliegreis, een doos met taco's voordat we ons bed in duiken.
Chipotle ben ik nooit geweest, mijn man wel, en die vond het niets, dus niet zo de neiging daar heen te gaan.
Van het echte standaard fast food vind ik Chick-fil-A en Wendy's toch wel lekker. Carl's Jr ook wel trouwens. 1x bij In n Out burger gegeten, jammer dat we die hier rond Houston niet hebben!
Laatst een keer bij El Pollo Loco gegeten, dat was weer eens wat anders maar erg lekker, een aanrader! Wel eens vaker in (meestal lokale) ketens met gegrilde kip en tex-mex bijgerechten gegeten, en dat vinden we sowieso meestal wel geslaagd.
En we hebben hier in huis allemaal een zwak voor Taco Bell, is traditie geworden als we terug komen van vakantie en moe zijn, zeker na een lange vliegreis, een doos met taco's voordat we ons bed in duiken.
Terug in Texas!
Bedankt voor de tip! Five Guys kon ik no niet, dus die gaat op mijn bucketlist
Als je Johnny Rocket's goed vind, moet je Ruby's eigenlijk ook wel goed vinden. Ruby's is mijn eerste eet ervaring in de USA en na de eerste hap was ik verliefd. Zowel op het land, als op Ruby's zelf
Cheesecake factory en outback steakhouse zijn ook mijn favoriet, al is dat misschien wat minder 'fast' food.

Als je Johnny Rocket's goed vind, moet je Ruby's eigenlijk ook wel goed vinden. Ruby's is mijn eerste eet ervaring in de USA en na de eerste hap was ik verliefd. Zowel op het land, als op Ruby's zelf

Cheesecake factory en outback steakhouse zijn ook mijn favoriet, al is dat misschien wat minder 'fast' food.
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
Outback valt onder de categorie restaurant. Niemand dan van white castle?? 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Voor burgers: In 'n' Out
Voor kip: Pollo Loco, popeyes ook erg goed maar éénmaal Pollo Loco is nooit meer wat anders
Voor pizza: PizzaMyHeart
Voor hotdogs: Wienerschnitzel
Voor quesedillas (of elk ander mexicaans): een echte taqueria en niet dat americanized sh!t
Voor kip: Pollo Loco, popeyes ook erg goed maar éénmaal Pollo Loco is nooit meer wat anders
Voor pizza: PizzaMyHeart
Voor hotdogs: Wienerschnitzel
Voor quesedillas (of elk ander mexicaans): een echte taqueria en niet dat americanized sh!t
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Geen idee waar die zitten, in elk geval niet hier.Big_Mo schreef:Niemand dan van white castle??
Terug in Texas!
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Qua fastfood burgers ga ik voor Shake Shack, In-N-Out en Five Guys!
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Maak hier op het forum nooit de fout Denny's een fast food restaurant te noemen
Je krijgt een bak ellende over je heen tot aan beschuldigingen dat je obsessief met gezond eten bezig bent
Panda Express vonden wij altijd wel aardig voor een snelle hap. Misschien geluk gehad dat we altijd goedlopende filialen troffen?
Taco Bell maar 1 keer geweest, kon er niet zo heel goed m'n weg vinden maar had graag meer geproefd van het menu!
McDonalds altijd handig in geval van nood (zoals in Estes Park, waar alle restaurants vrij duur waren en ik door de ramen bij de mensen binnen alleen maar grijze schnitzels op de borden zag liggen
)
Wendy's vonden we helemaal niks, Chick-O-filet (die mormonenketen toch?) niks bijzonders, Cracker Barrel (meer een ketenrestaurant dan 100% fast food) vonden we erg smaakloos.
Subway blijft altijd een aardig alternatief, als je een keer gewoon een broodje wilt en er geen fatsoenlijke restaurantjes in de buurt zijn of tijdens een lange rit.
Verder skippen wij de fastfood restaurants met name in steden altijd. Is voor ons meer iets voor onderweg.

Panda Express vonden wij altijd wel aardig voor een snelle hap. Misschien geluk gehad dat we altijd goedlopende filialen troffen?
Taco Bell maar 1 keer geweest, kon er niet zo heel goed m'n weg vinden maar had graag meer geproefd van het menu!
McDonalds altijd handig in geval van nood (zoals in Estes Park, waar alle restaurants vrij duur waren en ik door de ramen bij de mensen binnen alleen maar grijze schnitzels op de borden zag liggen

Wendy's vonden we helemaal niks, Chick-O-filet (die mormonenketen toch?) niks bijzonders, Cracker Barrel (meer een ketenrestaurant dan 100% fast food) vonden we erg smaakloos.
Subway blijft altijd een aardig alternatief, als je een keer gewoon een broodje wilt en er geen fatsoenlijke restaurantjes in de buurt zijn of tijdens een lange rit.
Verder skippen wij de fastfood restaurants met name in steden altijd. Is voor ons meer iets voor onderweg.
Laatst gewijzigd door RiverCola op 07 nov 2016, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Denny's, iHop, Panda Express en Johnny Rockets bevallen ons goed. Denny's en iHop een redelijke hap voor een goede prijs. Panda blijkbaar ook alleen de goede filialen getroffen, vind het heerlijk en lekker goedkoop. De burgers bij Johnny Rockets vind ik ook lekker, en ook niet duur. Subway is inderdaad ook lekker voor de afwisseling. Onze eerste keuze zijn altijd deze restaurants, als die er niet zijn dan wordt het bijvoorbeeld een family dinner of steakhouse. Nadeel hiervan vind ik dat de prijzen vaak hoger liggen en de kwaliteit 8 van de 10x gewoon niet naar de prijs is (in de zin van: dit had ik thuis ook, of nog beter kunnen maken)
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Ha leer ik net dat Meatheads een Illinois ding is. Nooit geweten ik dacht dat dat redelijk universeel was.
@Hemmie
White Castle is dus ook niet echt overal, grappig leer ik weer wat nieuws.
Wat heel typisch Chicago-land fastfood is - Portillo's met Italian Beef sandwiches.
@SanFran,
"Nadeel hiervan vind ik dat de prijzen vaak hoger liggen en de kwaliteit 8 van de 10x gewoon niet naar de prijs is (in de zin van: dit had ik thuis ook, of nog beter kunnen maken)"
En dit is gewoon de hoofd reden voor mij dat ik weinig tot niet meer bij dit soort dingen eet. Helemaal met AirBnB tegenwoordig vind ik het heerlijk om gewoon me lunch of andere hap "thuis" te maken. En als we toch ergens moeten stoppen onderweg gaat onze keuze vaak naar McDonalds of iets geks waar we nog nooit van gehoord hebben maar meestal redelijk tevreden weg van lopen.
@Hemmie
White Castle is dus ook niet echt overal, grappig leer ik weer wat nieuws.
Wat heel typisch Chicago-land fastfood is - Portillo's met Italian Beef sandwiches.
@SanFran,
"Nadeel hiervan vind ik dat de prijzen vaak hoger liggen en de kwaliteit 8 van de 10x gewoon niet naar de prijs is (in de zin van: dit had ik thuis ook, of nog beter kunnen maken)"
En dit is gewoon de hoofd reden voor mij dat ik weinig tot niet meer bij dit soort dingen eet. Helemaal met AirBnB tegenwoordig vind ik het heerlijk om gewoon me lunch of andere hap "thuis" te maken. En als we toch ergens moeten stoppen onderweg gaat onze keuze vaak naar McDonalds of iets geks waar we nog nooit van gehoord hebben maar meestal redelijk tevreden weg van lopen.
@Big_Mo, ik heb de White Castle Burgers dus wel in de supermarkt in de vriezer zien liggen, vreemd genoeg.
@ Rivercola, Chick-fil-A zijn volgens mij baptisten (en zijn dan ook op zondag dicht).
En inderdaad, ik blijf erbij, zaken als Denny's, IHOP, Outback, allemaal geen fast food maar gewoon bedieningsrestaurant waar iemand aan tafel je bestelling komt opnemen. Maar fast food hoeft dus niet burgers en patat te zijn, want panda express is in mijn ogen wel weer echt fast food.
@ Rivercola, Chick-fil-A zijn volgens mij baptisten (en zijn dan ook op zondag dicht).
En inderdaad, ik blijf erbij, zaken als Denny's, IHOP, Outback, allemaal geen fast food maar gewoon bedieningsrestaurant waar iemand aan tafel je bestelling komt opnemen. Maar fast food hoeft dus niet burgers en patat te zijn, want panda express is in mijn ogen wel weer echt fast food.
Terug in Texas!
-
- Amerika-expert
De Chick-fil-a in ons stadje vind ik echt super. Lekkere salades, heel vriendelijke service, netjes en schoon (zeker de toiletten, die zijn bijna net zo goed als Buccees), en ze doen veel voor plaatselijke liefdadigheid en fundraisers. En als het giet loopt er iemand met je mee naar de auto met een paraplu, zeker als je kleine kinderen hebt. En ze nemen de tijd voor bejaarden die moeite hebben met kleine muntjes. En ze zijn heel beleefd tegen kleine kinderen die hun eigen eten bestellen.
In Florida en Utah vond ik er niets aan, dus ik snapte niet waarom zoveel kenissen hier zo vaak naar de chickfila gingen, tot ik er ook eens binnenliep.
In Florida en Utah vond ik er niets aan, dus ik snapte niet waarom zoveel kenissen hier zo vaak naar de chickfila gingen, tot ik er ook eens binnenliep.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In-Out-Burger is voor mij eigenlijk de enige fastfood waar ik altijd wel een bezoekje aan breng als ik in Amerika ben. Nergens anders vind je zulke lekkere frietjes en ook de hamburgers zijn erg lekker.
Een heel enkele keer ga ik naar Taco Bell. Smaakt ook prima maar verwonder mij er altijd weer over hoe rustig het daar is en dat ze nog bestaan.
Ben ik in een mall dan wil ik nog wel eens langs de Panda Express gaan, ook prima eten.
Geen fastfood maar Denny's is een absolute must voor een lekker ontbijt 's ochtends! Geef mij een All American Slam en mijn dag is goed!
Af en toe bezoek ik ook een IHOP en the Waffle House.
White Caslte nog nooit tegengekomen maar na de film 'Harold & Kumar Go to White Castle' toch wel nieuwsgierig geworden...
Roland

Een heel enkele keer ga ik naar Taco Bell. Smaakt ook prima maar verwonder mij er altijd weer over hoe rustig het daar is en dat ze nog bestaan.
Ben ik in een mall dan wil ik nog wel eens langs de Panda Express gaan, ook prima eten.
Geen fastfood maar Denny's is een absolute must voor een lekker ontbijt 's ochtends! Geef mij een All American Slam en mijn dag is goed!

White Caslte nog nooit tegengekomen maar na de film 'Harold & Kumar Go to White Castle' toch wel nieuwsgierig geworden...

Roland
Ik ben eerlijk gezegd een beetje angstig van White Castle. De burgers heten sliders daar.... Slide in and out