Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe zit dat met een Green Card?
Hoe zit dat met een Green Card?
Hallo,
Kunnen jullie mij vertellen hoe dat systeem met een Green Card loterij werkt? Er zijn veel verschillende sites over in zowel het Engels als het Nederlands, erg verwarrend dus allemaal. Op de ene site lees ik dat de loterij gratis is en op de andere moet je ee bepaald bedrag betalen om mee te doen.
Hebben jullie enig idee hoe groot de kans is dat je zo'n ding wint en hoe vaak deze cards worden verloot?
En weet iemand precies wat de mogelijkheden zijn met een Green Card?
Alvast bedankt.
Kunnen jullie mij vertellen hoe dat systeem met een Green Card loterij werkt? Er zijn veel verschillende sites over in zowel het Engels als het Nederlands, erg verwarrend dus allemaal. Op de ene site lees ik dat de loterij gratis is en op de andere moet je ee bepaald bedrag betalen om mee te doen.
Hebben jullie enig idee hoe groot de kans is dat je zo'n ding wint en hoe vaak deze cards worden verloot?
En weet iemand precies wat de mogelijkheden zijn met een Green Card?
Alvast bedankt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 11173 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer
-