Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto huur in de VS
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
auto huur in de VS
Als ik klaar ben met de opleiding, wil ik een maandje naar de states om daar rond te trekken. Nu is mijn vraag hoe oud je daar moet zijn voor een auto te mogen huren. Ik ben dan nog geen 21, maar omdat ze daar ook de leeftijdsgrens voor het rijbewijs lager hebben liggen, vroeg ik me af of je ook niet jonger mag zijn om een auto te huren daar. Wie o wie kan mij helpen 

November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
-
- Amerika-ontdekker
Volgens mij moet je daar minimaal 25 jaar oud zijn om een auto te mogen huren, er zijn wel een aantal staten waar je ook een auto kunt hurenb als je jonger bent maar dan betaal je je scheel aan verzekeringen.
Dit geldt in ieder geval voor Avis, ik weet niet of andere maatschappijen andere regels hebben maar dat kun je op internet natuurlijk gewoon opzoeken. Bedenk wel dat je ook minimaal 1 jaar in het bezit van je rijbewijs moet zijn. Succes
Jan

Dit geldt in ieder geval voor Avis, ik weet niet of andere maatschappijen andere regels hebben maar dat kun je op internet natuurlijk gewoon opzoeken. Bedenk wel dat je ook minimaal 1 jaar in het bezit van je rijbewijs moet zijn. Succes
Jan
California Rules!
Het beste zou zijn, om alles in Nederland al te regelen, vooral als je onder de 21 bent! Ga eens langs bij Avis of Hertz in NL of bel ze en kijk wat ze kunnen doen voor je. Zoals al gezegd pakken ze je hier op je leeftijd met de verzekeringen!
Ga je alleen?
Richard
Ga je alleen?
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tot nog toe gaan we met zn tweeen, maar mijn reisgenote is nog niet eens 18, dus dat valt sowieso al af. Maar misschien dat ik nog wat andere reispartners zoek, die meer ervaring hebben met de zuidwestkust. Maar we gaan ook pas volgend jaar september, dus we hebben nog wel ff om te plannen en te beslissen 

November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht