Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

21 graden Celsius roadtrip door Amerika.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

21 graden Celsius roadtrip door Amerika.

Bericht door Family5 »

Voor wie op sabbatical leave wil gaan, of gewoon een jaar lang rondreizen door Amerika en Canada: hieronder een link naar de ultieme roadtrip. Samengesteld door een klimatoloog, die onder ideale weersomstandigheden wilde reizen. Op basis van onderzoek stippelde hij een route uit langs plaatsen waar het op dat moment niet te warm en niet te koud is: 21 graden Celsius. De roadtrip begint op 1 januari in Texas en eindigt op 31 december in San Diego:

http://www.natgeotraveler.nl/artikel/ei ... in-amerika

PS: deze roadtrip komt uit 2015, maar is nu opnieuw gepubliceerd in de reiseditie van National Geographic.
Laatst gewijzigd door Family5 op 12 mar 2017, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Koen70
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: 21 graden Celsius roadtrip door Amerika.

Bericht door Koen70 »

Voor mij mag het toch een paar graden warmer, 25-30 C :-)
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: 21 graden Celsius roadtrip door Amerika.

Bericht door Family5 »

Ja, 25 graden vind ik ook prima haha. Ik las dat 21 graden vooral geschikt is voor wandelingen en fietstochten tijdens de vakantie.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer