Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerika met Kerst

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Nappy
Amerika-ontdekker

Amerika met Kerst

Bericht door Nappy »

Hallo
Wie gaat er met Kerstrichting Amerika ??
Zoek een leuke ,gezellige reisgenoot, als je er al eens geweest bent is een pre
:lol: want ga zelf voor de eerste keer
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Wij gaan dit jaar niet maar even een vraag:

Je zoekt iemand die naar amerika gaat met kerst en daar al vaker is geweest. Waarheen maakt niet uit en je hebt nog geen tickets.

Succes met zoeken. en realiseer je wel dat tickets in december, en zeker rond de kerst, niet te betalen zijn. Wij boeken meestal in januari al voor half december. Hoe later je boekt deste duurder de tickets.
Nappy
Amerika-ontdekker

Bericht door Nappy »

Heb wel degelijk een ticket het is een open ticket ik moet alleen aangeven waarna toe
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Nappy schreef:Heb wel degelijk een ticket het is een open ticket ik moet alleen aangeven waarna toe
Hey .. hoe werkt dat met die open tickets?
Is dat niet seizoensgebonden?
Sandy
GoGriz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door GoGriz »

Heb je een standby ticket? In dat geval zou ik opletten als je rond de kerstdagen vliegt, want veeel vluchten zijn dan overvol..

Ik ga zelf mijn familie bezoeken in Belgie met een buddy pass, maar ik wacht bewust tot na de feestdagen.
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Ik weet niet precies wat je bedoeld met een open ticket maar zover ik weet sta je dan altijd op de reserve lijst omdat eerst de mensen gaan die wel een plaats in dat vliegtuig gereserveerd hebben.
Ik denk dat de kans niet erg groot is dat er mensen rond die tijd zullen uitvallen en anders zal de reserve lijst wel groot zijn.

Maar waar wil je heen?
Nappy
Amerika-ontdekker

Bericht door Nappy »

Sandy schreef:
Nappy schreef:Heb wel degelijk een ticket het is een open ticket ik moet alleen aangeven waarna toe
Hey .. hoe werkt dat met die open tickets?
Is dat niet seizoensgebonden?
weet het ook niet hoor ben nu bezig met Delta airlines en
Nappy
Amerika-ontdekker

Bericht door Nappy »

GoGriz schreef:Heb je een standby ticket? In dat geval zou ik opletten als je rond de kerstdagen vliegt, want veeel vluchten zijn dan overvol..

Ik ga zelf mijn familie bezoeken in Belgie met een buddy pass, maar ik wacht bewust tot na de feestdagen.
ok leuk hoor, maar het is geen stand by ticket
Nappy
Amerika-ontdekker

Bericht door Nappy »

Marceljesse schreef:Ik weet niet precies wat je bedoeld met een open ticket maar zover ik weet sta je dan altijd op de reserve lijst omdat eerst de mensen gaan die wel een plaats in dat vliegtuig gereserveerd hebben.
Ik denk dat de kans niet erg groot is dat er mensen rond die tijd zullen uitvallen en anders zal de reserve lijst wel groot zijn.

Maar waar wil je heen?
Weet ook niet precies hoe het werkt ben nu met Delta airlines bezig moest wat gegevens naar ze toemailen(op hun site was er voldoende plaats)

Anyway weet niet waar ik precies naar toe kan daarom probeeerde ik via hier wat info te verkrijgen over leuke plaatsen voor someone lonely :wink:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Je wilt alleen naar USA, zoekt nog uit waarheen en je hebt al een open ticket ? (als ik het goed begrijp)

Er zijn heel veel leuke plekken in USA.
Misschien kun je voorkeuren aangeven of dingen die je graag wilt zien.....dan is er vast wel iemand die er eens geweest is of er iets vanaf weet om je te helpen :)

Succes!
Nappy
Amerika-ontdekker

Bericht door Nappy »

phillybilly schreef:Je wilt alleen naar USA, zoekt nog uit waarheen en je hebt al een open ticket ? (als ik het goed begrijp)

Er zijn heel veel leuke plekken in USA.
Misschien kun je voorkeuren aangeven of dingen die je graag wilt zien.....dan is er vast wel iemand die er eens geweest is of er iets vanaf weet om je te helpen :)

Succes!
ik heb besloten dat het new jersey wordt.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Laat ik nou net met de kerst in Nederland zitten ;-).
Tja, omgekeerde wereld zullen we maar zeggen. Als ik met kerst naar een staat in Amerika zou gaan dan zou ik iets warms uitzoeken trouwens. Ik vind die kou helemaal niks want die heb je in Nederland ook. Ik ga met de kerst naar Nederland omdat ik het dan eindelijk weer eens koud kan hebben :lol: .
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

houstonwehaveaproblem schreef: Tja, omgekeerde wereld zullen we maar zeggen. Als ik met kerst naar een staat in Amerika zou gaan dan zou ik iets warms uitzoeken trouwens. Ik vind die kou helemaal niks want die heb je in Nederland ook. Ik ga met de kerst naar Nederland omdat ik het dan eindelijk weer eens koud kan hebben :lol: .
Je kunt ook juist een staat uitkiezen vanwege de wintersport. Dus Vermont of zo in het oosten, of Colorado of Utah in het westen. Moet je wel van wintersport houden.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Loek schreef:
Je kunt ook juist een staat uitkiezen vanwege de wintersport. Dus Vermont of zo in het oosten, of Colorado of Utah in het westen. Moet je wel van wintersport houden.
Ja, hier in Houston wordt het niks met die wintersport. Ik heb vandaag nog op een evenement op school mijn kinderen meegenomen omdat er van alles voor ze werd georganiseerd, zoals springkussens, gratis popcorn en cookies en... èchte sneeuw! Er waren 2 stukken afgezet en daar werd met een machine sneeuw gespoten. 1 Deel voor de kleintjes en 1 deel voor de groteren. Toen we gingen kijken zei mijn oudste heel droog: "Jee, ik snap niet dat ze in de rij gaan staan om even in de sneeuw te mogen spelen". Ik heb hem maar uitgelegd dat sommige kinderen hier nog nooit echte sneeuw hebben gezien en vastgepakt en dat ze daar dus best even voor in de rij willen. Voordeel vond hij wel dat hij gewoon in zijn t-shirtje kon blijven lopen, want het was buiten rond de 25 graden.
Montana is trouwens ook heel mooi voor de wintersport, maar misschien lastiger met rechtstreekse vluchten.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Nappy
Amerika-ontdekker

Bericht door Nappy »

Nou ik zit liever ook in een warm land maar ja
Hier in de kou of daar?

dan is de keus snel gemaakt denk ik zo..... :D
houstonwehaveaproblem schreef:Laat ik nou net met de kerst in Nederland zitten ;-).
Tja, omgekeerde wereld zullen we maar zeggen. Als ik met kerst naar een staat in Amerika zou gaan dan zou ik iets warms uitzoeken trouwens. Ik vind die kou helemaal niks want die heb je in Nederland ook. Ik ga met de kerst naar Nederland omdat ik het dan eindelijk weer eens koud kan hebben :lol: .
:lol:
WestSide
Amerika-newbie

Bericht door WestSide »

Hoelang mag je als tourist eigenlijk in Amerika verblijven?
Hoe gelden de regels hier eigenlijk voor een Amerikaan, hoelang mogen zij hier verblijven?
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Het visa waiver program is 90 dagen geldig. Je krijgt dit in het vliegtuig en je moet het invullen. Binnen die 90 dagen moet je het land weer uit zijn.
Wanneer je een langere reis wilt maken kun je een toeristenvisum aanvragen. Dit is max een half jar geldig.

Hoe lang een Amerikaan in NL mag blijven weet ik niet.
WestSide
Amerika-newbie

Bericht door WestSide »

Bedankt voor je hulp! :)
Bernard
Amerika-newbie

Re: Amerika met Kerst

Bericht door Bernard »

Nappy schreef:Hallo
Wie gaat er met Kerstrichting Amerika ??
Zoek een leuke ,gezellige reisgenoot, als je er al eens geweest bent is een pre
:lol: want ga zelf voor de eerste keer
Hey,

Leuk voor je dat je naar Amerika gaat met kerst. Ikben vorig jaar een weekje naar New York geweest van 12 tot 19 december. Was ongelooflijk!! Echt het overwegen waard. Wel opletten met de prijzen. In december wordt het echt wel duur.
have a nice stay in the USA
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

WestSide schreef:Hoelang mag je als tourist eigenlijk in Amerika verblijven?
Hoe gelden de regels hier eigenlijk voor een Amerikaan, hoelang mogen zij hier verblijven?
Ik ben US citizen, ik heb geen visa nodig voor alle landen van Europa indien ik korter blijf dan 3 maanden. Echter ik krijg bij binnenkomst in Nederland ook nog weleens wat doordringende vragen van de Marechausee als ik alleen reis (hoe lang blijft U? heeft U de interntie om hier te werken?) Als ik met mijn vrouw reis is er meestal geen probleem.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer