Tot nu toe 17 daadwerkelijk bezocht en nog 4 tijdens een tussenlanding maar daar zijn we niet van het vliegveld af geweest.
Bij de volgende reis komen er geen bij alleen 1 nieuwe voor een tussenlanding.
Wij helaas maar 6en dat over 6reizen maar een paar keer heel even overde grens maar dat is niet bezoeken,hopelijk de volgende keer weer en paar erbij.
Ik denk niet dat we somige van jullie in kunnen halen al willen we eigenlijk heel de Amerika zien.
Ria
Wij mijn man en dochter zijn al veschillende keren in de usa geweest en het blijf trekken we zijn aan het sparen om over 3jaar voor zeker 5 weken te gaan.
18 maar....ik ben een westkust junk.
Eigenlijk hadden we deze keer naar de oostkust gewild,maar uiteindelijk heb ik toch mijn zin weer gekregen en mag ik lekker de woestijn in.....
(en ik hou een prima smoes om eind volgend jaar dan toch maar eens naar het oosten te gaan)
New Jersey, Pennsylvania, New York, Michigan, Indiana, Illinois, Wisconsin, Minnesota, North Dakota, Montana, Wyoming, Idaho, Washington en een tussenstop op het vliegveld van Phoenix Arizona.
14 down, 36 to go!
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT 2013: NY
In 2007 komt er Nebraska, South Dakota en Wyoming bij (ik kom waarschijnlijk wel een paar km in Montana en Idaho, maar bezoek niet echt iets in die staten, die weg ligt per ongeluk daar )
Die 2 eerste reizen waren niet echt reizen though, had een Amerikaanse vriendin, en was haar toen gaan bezoeken. Is wel net na die tweede keer afgesprongen, omdat de afstand eigenlijk veel te groot was, allebei nog student waren (dus geen geld om regelmatig elkaar te bezoeken), ieder nog minstens 2-3 jr studeren. En ik kon het me niet veroorloven om in Amerika te studeren (750 euro vs 27000 dollar / jaar en toen was de dollar nog duur). En ik kon het constante gemis niet aan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.