Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Met creditcard telefoneren duur???
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Met creditcard telefoneren duur???
Toen ik 2.5 week geleden in Seattle aankwam kon ik een eerdere vlucht naar Medford nemen. Om mijn familie hiervan op de hoogte te stellen heb ik hen gebeld en met mijn creditcard betaald.
Ik zit nu net de afrekening van mijn creditcard te controleren en kwam een onbekend bedrag tegen van, schrik niet, $ 12.--.
Dit bedrag kan niet anders zijn dan voor dit telefoontje, van ongeveer 2 minuten (ze waren niet thuis en ik sprak hun antwoord-apparaat in).
Is telefoneren op deze manier zo duur?
gr, Ineke
Ik zit nu net de afrekening van mijn creditcard te controleren en kwam een onbekend bedrag tegen van, schrik niet, $ 12.--.
Dit bedrag kan niet anders zijn dan voor dit telefoontje, van ongeveer 2 minuten (ze waren niet thuis en ik sprak hun antwoord-apparaat in).
Is telefoneren op deze manier zo duur?
gr, Ineke
-
- Amerika-expert
Ja. Ik heb afgeleerd om via kredietkaarten te bellen in de VS, zelfs de kredietkaart die via je Amerikaanse telefoonnummer werkt. Zelfs gevestigde maatschappijen als AT&T berekenen je zonder blikken of blozen $8 of meer per minuut voor bellen binnen de VS (naar het buitenland bellen heb ik maar niet gedaan).
Goedkoper is om 'prepaid' belkaarten te kopen, je krijgt dan voor een bedrag ($5, $10, meer) een aantal minuten. Je moet dan een gratis nummer bellen, je code van die belkaart intikken plus het telefoonnummer.
Je kunt die kaarten overal kopen, ik koop ze meestal bij het postkantoor.
Goedkoper is om 'prepaid' belkaarten te kopen, je krijgt dan voor een bedrag ($5, $10, meer) een aantal minuten. Je moet dan een gratis nummer bellen, je code van die belkaart intikken plus het telefoonnummer.
Je kunt die kaarten overal kopen, ik koop ze meestal bij het postkantoor.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
-
- Amerikakenner
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mmm, ben dus niet de enige, die zoveel betaald heeft.
Een telefoonkaart kopen was op dat moment geen optie voor me, ik moest z.s.m. mijn familie bellen. Later op het vliegveld in Medford heb ik voor $ 0.50 gebeld.
Zou de afstand er ook nog mee te maken hebben? Bellen in de dezelfde staat voordeliger als een long distance call? Ik neem aan dat dit bij mij het geval was, van Washington naar Oregon.
gr, Ineke
Een telefoonkaart kopen was op dat moment geen optie voor me, ik moest z.s.m. mijn familie bellen. Later op het vliegveld in Medford heb ik voor $ 0.50 gebeld.
Zou de afstand er ook nog mee te maken hebben? Bellen in de dezelfde staat voordeliger als een long distance call? Ik neem aan dat dit bij mij het geval was, van Washington naar Oregon.
gr, Ineke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 2838 Weergaves
-
Laatste bericht door Elendan
-