Zoals jullie misschien al hebben gelezen, wil ik over ongeveer 1,5 a 2 jaar 6 maanden door de VS gaan trekken met een camper.
Nou ben ik net serieus begoonen met hier over nadenken en heb al aardig wat berichten hier op het forum gelezen, maar om alles te lezen heb je volgens mij wel een maand of wat nodig

Maar nou heb ik al wel wat vraagjes.....
*Hoe zit het precies met sneeuwkettingen in de VS, zijn de regels gelijk aan Europa?
Want hoe je het ook bekijkt in het half jaar zal ik toch wel wat sneeuw tegenkomen.....Of ik moet van maart tot september gaan maar dan is het zo achtelijk heet.....
*Welke boeken raden jullie aan om door te lezen?
*Hoe zit het als je in de VS een camper huurt/leased, mag je daar dan ook mee door Canada rijden?
*Die pas voor de nationale parken is dat een persoonsgebonden pas of geld die voor alle inzittende van het voertuig?
Waarschijnlijk komen er nl in dat half jaar wel een paar mensen over vanuit NL......
*Is het veilig om in me eentje door de VS te trekken of niet?
Dat je bepaalde buurten van grote steden beter kan vermijden snap ik, dat is ondertussen hier in Nedeland ook al een beetje zo...
Voor nu was het dat wel denk ik, als ik er meer bedenk dan gooi ik ze er wel weer bij in dit topic.......
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Jen