Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bezoek hospitaal
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Bezoek hospitaal
Vorig jaar heb ik mijn toen 15 weken zwangere vrouw op Maui naar het hospitaal moeten brengen na een hele dag braken. Tijdens het intake gesprek heb ik contact gehad met onze reisverzekering, die ging een dossier opmaken en doorsturen naar het hospitaal. Na het zien van onze verzekeringspolis namen ze mijn vrouw mee voor verzorging.
Ze heeft een halve nacht op intensive gelegen. Toen de dokter ons kwam ontslaan moesten we langs een bureautje passeren om de betaling af te handelen. Bij het aanmelden zei de persoon achter de balie 'you are all set'. Wij zijn zonder meer vertrokken uit het hospitaal.
Enkele uren later kreeg ik telefoon van de verzekeringsmaatschappij met de vraag hoe het was met mijn vrouw. Toen die vernam dat wij reeds uit het hospitaal vertrokken waren reageerde die verbaasd met de vraag of wij zonder dossier en betaling mochten vertrekken. Wij gingen ervan uit dat sinds die achter de balie zei dat we all set waren alles afgehandeld was. De verzekering wist van niets en had nog geen dossier doorgestuurd naar het hospitaal.
Eenmaal thuis terug contact opgenomen met de verzekering, die had nog niets gehoord.
Enkele maanden later (12/'18) kreeg ik telefoon van de verzekering of dit dossier mocht afgesloten wordend daar ook zij hier niets meer van hebben gehoord. Mochten we er nog iets van horen zou het dossier terug geopend worden en mochten zij iets eerder vernemen zouden ze ons ook op de hoogte houden.
Tot op heden niets meer teruggehoord van verzekering of hospitaal.
Moet ik mij zorgen maken bij ons volgende US reis? We vertrekken in julie naar Toronto en sluiten niet uit dat we eventueel een Amerika binnenrijden.
Ze heeft een halve nacht op intensive gelegen. Toen de dokter ons kwam ontslaan moesten we langs een bureautje passeren om de betaling af te handelen. Bij het aanmelden zei de persoon achter de balie 'you are all set'. Wij zijn zonder meer vertrokken uit het hospitaal.
Enkele uren later kreeg ik telefoon van de verzekeringsmaatschappij met de vraag hoe het was met mijn vrouw. Toen die vernam dat wij reeds uit het hospitaal vertrokken waren reageerde die verbaasd met de vraag of wij zonder dossier en betaling mochten vertrekken. Wij gingen ervan uit dat sinds die achter de balie zei dat we all set waren alles afgehandeld was. De verzekering wist van niets en had nog geen dossier doorgestuurd naar het hospitaal.
Eenmaal thuis terug contact opgenomen met de verzekering, die had nog niets gehoord.
Enkele maanden later (12/'18) kreeg ik telefoon van de verzekering of dit dossier mocht afgesloten wordend daar ook zij hier niets meer van hebben gehoord. Mochten we er nog iets van horen zou het dossier terug geopend worden en mochten zij iets eerder vernemen zouden ze ons ook op de hoogte houden.
Tot op heden niets meer teruggehoord van verzekering of hospitaal.
Moet ik mij zorgen maken bij ons volgende US reis? We vertrekken in julie naar Toronto en sluiten niet uit dat we eventueel een Amerika binnenrijden.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Bezoek hospitaal
heb je nog contact gezocht met het ziekenhuis en hen de vragen gesteld?
Zolang je niks hoort is er toch niks aan de hand? Of ben je bang dat de US Immigrations je hierom tegenhouden en je alsnog laten betalen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Nee ik heb zelf nog geen contact gezocht met het hospitaal. Was eigenlijk tot voor kort dit alles een beetje uit het oog verloren.Bushmaster schreef: ↑05 mei 2019, 11:11heb je nog contact gezocht met het ziekenhuis en hen de vragen gesteld?
Maar zoals mtl aanhaalt, ik zou niet graag terug in de VS komen dat er blijkt een database te bestaan en we onmiddellijk ter plekke moeten betalen.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1665 Weergaves
-
Laatste bericht door Nathalie21
-
- 6 Reacties