Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
local callls
local callls
We zitten nu in Orlando. We hebben een villa in Haines city. In de welcome brochure staat dat local calls graits zijn, maar nu zie ik dat in Haines city alles begint met 863, terwijl Kissimmee 407 is.
Weet er iemand hoe ruim een local call is ?
Ik heb tot nu toe altijd ingebeld via een 407 nummer voor internet, en in de brochure staat het gebruik van de telefoon voor long distance "very expensive" is ....
Weet er iemand hoe ruim een local call is ?
Ik heb tot nu toe altijd ingebeld via een 407 nummer voor internet, en in de brochure staat het gebruik van de telefoon voor long distance "very expensive" is ....
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dat is niet overal hetzelfde geregeld. Meestal echter is het geen local call meer als je een zgn "area code" (dus 407 in jouw geval) moet bellen. Ik zou het bij de front desk even voor de zekerheid vragen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Je kunt even in een telefoonboek kijken, daar staat altijd een lijst in met nummers en "areacodes" die lokaal beschouwd worden! Je kunt ook de telefoonmaatschappij even bellen, die zouden het moeten weten!
maar als het werkt zoals je het nu doet, waarom zou je wisselen?
If it ain't broke, DON'T fix!
NOTE: We cannot assure if the number you are calling is a local call. Please check with your telephone service that the number you are calling is a local number to avoid or reduce charges from your telephone service provider. Especially in the areas that overlap area codes and require 10 digit dialing like Orlando for 407 and 321 area code!
dat vond ik hier:
http://www.cocoavillagepublishing.com/c ... s_numbers/
je moet dus altijd de 10 cijfers bellen!
Richard
maar als het werkt zoals je het nu doet, waarom zou je wisselen?
If it ain't broke, DON'T fix!

NOTE: We cannot assure if the number you are calling is a local call. Please check with your telephone service that the number you are calling is a local number to avoid or reduce charges from your telephone service provider. Especially in the areas that overlap area codes and require 10 digit dialing like Orlando for 407 and 321 area code!
dat vond ik hier:
http://www.cocoavillagepublishing.com/c ... s_numbers/
je moet dus altijd de 10 cijfers bellen!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Normaal gesproken is dat niet exorbitant hoog. Duurder dan lokaal natuurlijk. Wij betalen $0.06 per minuut, geloof ik.dieter schreef:Heb ondertussen de inbelcode op Haines gezet, maar heb wel een tijdje via 407 ingebeld.
Iemand enig idee wat de tarieven zijn voor een naburige gemeente ?
gr. Redneck
Georgia on My Mind
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad gewoonlijk niet zo hoog. Wat het precies is hangt van de telefoondienst af. En het hotel kan er natuurlijk wat bovenop gooien. Mijn advies is, als het duurder is dan je dacht, het hotel te vertellen, dat je dacht lokaal te bellen. Vaak zijn ze bereid je tegemoet te komen in het bedrag. Ik heb ook een keer per ongeluk de hele nacht de computer online gelaten. Daar hebben ze me toen maar de helft van het bedrag gerekend.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Bedankt voor jullie reacties. We zitten echter niet in een hotel, maar hebben een villa gehuurd. (via een Belgisch reisburo)
Wat ik hie echter heel vervelend vind is dat ze mijn CC-nummer hebben en alle "kosten" mogen afhouden. Dat is bijna zoals en blanco cheque geven.
Ik heb hun voorwaarden er nog eens op nagelezen, en daar staat :
- all local calls are free within the local area code
- outside your area code or long distance call must be placed on either a calling card or major credit card. doch het 407-nummer werkt zo, dus ging ik er van uit dat het een local call was .....
Het nummer hier is 863-420-2245, maar ik moet voor elk nummer (ook de locale die aera code gebruiken.) Probleem is dat alles dichtbij een 407 code heeft (de meeneemchinees, het verhuurburo, info over alle attracties ...) We zitten hier net op de grens.
Maar als het inderdaad maar 0,06 $/minuut is, zit ik me druk te maken voor niets ....
Wat ik hie echter heel vervelend vind is dat ze mijn CC-nummer hebben en alle "kosten" mogen afhouden. Dat is bijna zoals en blanco cheque geven.
Ik heb hun voorwaarden er nog eens op nagelezen, en daar staat :
- all local calls are free within the local area code
- outside your area code or long distance call must be placed on either a calling card or major credit card. doch het 407-nummer werkt zo, dus ging ik er van uit dat het een local call was .....
Het nummer hier is 863-420-2245, maar ik moet voor elk nummer (ook de locale die aera code gebruiken.) Probleem is dat alles dichtbij een 407 code heeft (de meeneemchinees, het verhuurburo, info over alle attracties ...) We zitten hier net op de grens.
Maar als het inderdaad maar 0,06 $/minuut is, zit ik me druk te maken voor niets ....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1399 Weergaves
-
Laatste bericht door markro