Op 27 juni j.l. zijn we met kracht van de weg gereden door een intukkende meneer. Zelf hebben we het overleefd omdat we niet harder reden dan onze beschermengel kan vliegen .
De gehuurde Jeep kan hoogstens nog als bron voor reserve motor onderdelen dienen.
Vanuit het ziekenhuis heb ik Alamo gebeld om vervangend vervoer te krijgen. Of ze deze vraag nog nooit eerder hadden gehad.......
Om te beginnen kon ik al geen vervanging krijgen omdat we betrokken waren geweest bij een ongeval. De schuldvraag deed er niet toe. Stuk laten maken = geen vervanging (en waar ben ik dan voor verzekerd?)
sorry geen ervaring mee, maar dit is belachelijk, ze moeten je echt vervangend vervoer regelen, het is per slot van rekening niet eens jouw schuld (maar zelfs als dat het wel was....)
Ik zou de voorwaarde nog eens snel doorlezen, er moet iets instaan!
Ik zal even kijken op de Alamo site of er iets te vinden is!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Van de Alamo site, je moet een rapport invullen, en daarna kun je weer op weg staat er! en de dikgedrukte regel praat over vervangend vervoer! maar het staat in een regel over europa etc.. beetje raar allemaal. Dit soort dingen moet toch echt in de envelope gezeten hebben toen je de auto oppikte (What to do in case of an accident)!
Emergency Roadside Assistance / Accident Report
Renters must notify Alamo within 24 hours of any accident, and will likely be required to complete an accident report for Alamo's records and their own. This report is for both parties' protection, and is particularly important if the renters have purchased a waiver of damage. Statements made may become a permanent part of the accident report. Renters must be truthful and accurate, as statements may be used in legal claims.
Once the accident report is completed, renters should be able to continue the trip. Renters should be sure to save all original receipts stating the reason for purchase of parts or labor, and the amounts.
Within Europe, Latin America and the Caribbean, renters must complete a report form at the time of the incident. These forms are provided at the start of the rental period. Dependent on the circumstances of the accident, Alamo reserves the right not to supply a replacement vehicle right away.
Alamo customers in need of emergency road side service anywhere in Latin America or the Caribbean can call the specific number(s) provided at the pick up location at time of rental.
Alamo customers in need of 24-Hour Emergency Roadside Assistance in the United States and Canada should call 1-800-803-4444 for help. The call is automatically routed to the nearest open Alamo office. All accidents must be reported to the police and an accident report completed
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Afgezien van de onbeschofte behandeling werden er ook verklaringen gevraagd die we echt niet konden ophoesten. Een officieel politierapport heb je niet binnen 12 uur in handen. Vooral niet als het ongeluk niet net naast het ziekenhuis plaats heeft gevonden en al helemaal niet als je inmiddels in weer een ander ziekenhuis in een andere staat bent voor operaties.
Ook de geobsedeerdheid met de kleur van de auto gaat bij het 10e gesprek een beetje tegenstaan. Wat the heck dat de auto grijs was! Ik wil een andere! deze doet 't niet meer, nooit meer! En zal ik dan toch voor de 6e keer het adres waar het wrak naar toe is gesleept maar weer n's oplepelen?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.