Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wallmart pick-up app

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Anne4628
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Wallmart pick-up app

Bericht door Anne4628 »

Hallo!

We vliegen binnenkort naar Amerika en willen daar, na het ophalen vd camper, een pick-up bestelling ophalen bij de Wallmart.
Het betalen van een bestelling lukt, mr ik heb de app van Wallmart nodig om het ophalen te bevestigen.
Deze is helaas alleen id Amerikaanse appstore verkrijgbaar.

Iemand ervaring hiermee? Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Wallmart pick-up app

Bericht door Coyote »

Een Amerikaans account aanmaken op iPhone?

Dat heb ik ook gedaan voor bepaalde apps die enkel in de Amerikaanse Appstore te krijgen zijn.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

@Anne4628 Ik heb de Walmart app al jaren, kan het niet voor je proberen.

Als je Android hebt kun je de app als apk downloaden en installeren als je hiermee bekend bent, deze apk heeft het zelfde versie nummer als de mijne uit de Playstore https://m.apkpure.com/walmart-shopping- ... ndroid/amp

Let op, het installeren van apk apps kan veiligheidsrisico's met zich mee brengen.
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

@Anne4628
Ben voor onze eerste reis ooit via dit forum uitgekomen bij www.usa2you.nl . Maar besloten om toch maar op onze eerste dag met de RV gewoon naar een Walmart te rijden. Ik weet niet wat voor artikelen je op voorhand zou willen bestellen, maar de eerste keer door een Walmart lopen aan het begin van onze RV trip was toch wel een belevenis. Weet dus niet hoe het zit met vanuit NL bestellen. Maar misschien via een VPN met een fictief USA adres? Ik neem aan dat je alleen bestel/betaal bevestiging moet laten zien bij het afhalen.
19 States so far...
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Hebben ooit het winkelmandje in Nederland volgegooid. Uiteindelijk niet afgerekend en toch ter plekke gekocht. Heb het natuurlijk niet afgerond, maar dacht dat het gewoon via de computer geen probleem was. Misschien dat je dan een bevestigings mail krijgt??
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
knaapje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door knaapje »

Doet vreemd aan, maar ik had ook eens problemen met een Amerikaanse account totdat ik mijn taal op Engels(USA) zette.
Werd feilloos geinstalleerd.
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Doe gewoon een proefbestelling van $1 ofzo, online dus zonder de app. Vul een willekeurig USA adres in. Denk dat je gewoon een email bevestiging krijgt als de betaling geaccepteerd is via de CC. Of niet 😂, gewoon eens proberen.
19 States so far...
mblokland
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door mblokland »

Anne4628 schreef:
27 mar 2022, 20:24
Hallo!

Iemand ervaring hiermee? Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?
https://uaf.edu/dining/files/Internatio ... %20App.pdf
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Corv schreef:
28 mar 2022, 22:23
Doe gewoon een test bestelling van $1 ofzo, online dus zonder de app. Vul een willekeurig USA adres in. Denk dat je gewoon een email bevestiging krijgt als de betaling geaccepteerd is via de CC. Of niet 😂, gewoon eens proberen.
19 States so far...
Anne4628
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anne4628 »

Bedankt voor het meedenken! Ik heb een kleine bestelling gedaan, betaald, app gedownload (via nieuw apple account op adres van Camperverhuurder) en dit lukt idd allemaal! Dus we wagen de gok!
mblokland
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door mblokland »

@Anne4628
Wij hebben de afgelopen jaren diverse malen hiervan gebruik gemaakt en zeer goede ervaring hiermee. Naast veel tijdwinst (voor velen is het juist een uitje om te shoppen bij Walmart) bestel je alles wat je echt nodig hebt zonder impuls aankopen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Anne4628 Mooi dat het gelukt is! :thumbup:

@mblokland Rondstruinen bij de Walmart is nou net iets dat bij het begin van een vakantie hoort vind ik zelf. :wink: Heerlijk om aan het begin van de vakantie een uur tot anderhalf uur in de Walmart op mijn gemakje rond te slenteren en aankopen voor de vakantie te doen. Overigens kom ik ook tijdens de vakantie regelmatig in een Walmart.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

@Anne4628

Top dat de test bestelling gelukt is!
19 States so far...
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Coyote schreef:
02 apr 2022, 10:11

@mblokland Rondstruinen bij de Walmart is nou net iets dat bij het begin van een vakantie hoort vind ik zelf. :wink: Heerlijk om aan het begin van de vakantie een uur tot anderhalf uur in de Walmart op mijn gemakje rond te slenteren en aankopen voor de vakantie te doen. Overigens kom ik ook tijdens de vakantie regelmatig in een Walmart.

Roland
Ik ook Roland. Zowieso vind ik het interessant om alle schappen af te speuren (heb een buitenlandse supermarkt tick😂), producten die je nooit van ze leven hier in NL in de supermarkt ziet. Alle soorten maaltijden proberen, de 'clearance' departements, de hele gebraden warme kip na het boodschappen doen opsmikkelen, en vooral de eclairs om voor het ontbijt te eten. En aardige Amerikanen tegenkomen die je Nederlands horen praten en waar je vervolgens een half uurtje mee ouwehoert en je toffe tips geven voor sightseeing in de omgeving. Love IT!
19 States so far...
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Trouwens, met betrekking tot Walmart. Paar weken geleden via Amazon vanuit de V.S. de dvd documentaire 'This is nowhere' binnen gekregen voor $9,00 inclusief verzendkosten. Over fulltime RV'ers die de Walmart parking gebruiken om te overnachten na het boodschappen te doen.
19 States so far...
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

Wellicht een beetje laat, maar volgens mij heb je die applicatie helemaal niet nodig op je telefoon. We doen niet veel zaken met Walmart (oké - we vermijden de zaak zoveel mogelijk), maar de paar keer dat ik iets heb opgehaald heb ik dat zonder hun applicatie gedaan.

Nog even nagekeken en dit klopt.
How do I pick up my order?

1. You will receive an email, or if you have our Walmart Grocery App — the home screen will notify you when your order is ready. You can check-in before you head to the store so we will have your order ready when you arrive.

2. At your pickup location, look for the Walmart Grocery reserved pickup area.
a. Kiosks - if your pickup location has kiosks, enter your order details in the kiosk and pull into the parking spot.
b. Pickup Areas - if your location doesn't have kiosks, simply pull into the reserved pickup area and call the number in your 'Ready for Pickup' email or if you checked in, you don't need to do anything.

3. We will load your car for free. Sign for your order and you're ready to go.
Bellen is één van de opties. Je kan ook even iemand aanschieten.

Ze proberen wel zoveel mogelijk mensen aan die applicatie te krijgen, maar hier wordt ik helemaal zenuwachtig van:
Get faster store Pickup by checking in with the Walmart App. We'll estimate your arrival time & have your order ready for you before you arrive.
Met andere woorden: "Wij bespioneren u en weten precies waar u bent. Met een beetje geluk kunnen we (straks) ook precies zien hoe u door de winkel loopt, hoe lang u bij de sokken loopt te dralen, en of u wel iets koopt nadat u van ons toilet gebruik hebt gemaakt." Niet dat ze daar die applicatie voor nodig hebben - dit kan nu al als mensen met een 'telefoon' de winkel binnen lopen. Of ze het doen weet ik niet, maar in het verleden heeft Walmart wel klanten gevolgd met de RFID-stickers op de producten.

Tussen haakjes, let erop dat afhalen alleen tussen 8u en 20u kan.
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Big Al schreef:
06 apr 2022, 19:59

Met andere woorden: "Wij bespioneren u en weten precies waar u bent. Met een beetje geluk kunnen we (straks) ook precies zien hoe u door de winkel loopt, hoe lang u bij de sokken loopt te dralen, en of u wel iets koopt nadat u van ons toilet gebruik hebt gemaakt." Niet dat ze daar die applicatie voor nodig hebben - dit kan nu al als mensen met een 'telefoon' de winkel binnen lopen. Of ze het doen weet ik niet, maar in het verleden heeft Walmart wel klanten gevolgd met de RFID-stickers op de producten
Heb van een kennis gehoord werkzaam in die business dat de techniek al zover is dat RFID en phone tracking alweer verleden tijd is. Gezicht scan bij binnenkomst en de camera's registreren je route.
19 States so far...
Big Al
Amerika-expert

Bericht door Big Al »

Corv schreef:
06 apr 2022, 21:31
Heb van een kennis gehoord werkzaam in die business dat de techniek al zover is dat RFID en phone tracking alweer verleden tijd is. Gezicht scan bij binnenkomst en de camera's registreren je route.
En zodra je met een kaart betaalt kunnen ze je naam ook aan die gegevens koppelen...
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Yep Big Al. Maar dat gebeurt al jaren. Consumer data is big business.
19 States so far...
Big Al
Amerika-expert

Bericht door Big Al »

We raken wel een beetje van het onderwerp af, maar ik herinner me een "sales presentation" waarbij de vertegenwoordiger van een (Amerikaans) online marketingbedrijf de volgende situatie schetste:
Je bent met een aantal vrienden al een paar uur onderweg naar een concert en je krijgt trek. De consensus is om te stoppen bij de volgende vestiging van McDonald's.

Na een tijdje zie je de Gouden Bogen en je draait de autoweg af. Raampje naar beneden en je wil net aan de medewerker vertellen wat iedereen graag wil als hij zegt: "Rijdt maar door - jullie bestelling staat al klaar."

En warempel - het is precies wat iedereen wilde hebben!

Allemaal gebaseerd op gegevens die jarenlang over alle inzittenden zijn vergaard, de bestemming, hoe lang je al onderweg bent, het weer, historische bestelpatronen, voorkeuren van iedereen in de auto, waar je op de radio naar luisterde, hoe vaak je al gestopt hebt, enzovoorts.

De vertegenwoordiger zei dat dit al lang mogelijk is, maar dat het (nog) niet is ingevoerd omdat het mensen zenuwachtig zou maken...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer