Een vraagje vanuit mijn kant met betrekking tot het boeken van hotels voor Amerika. Normaal gesproken boekte ik mijn hotels via booking.com en profiteerde ik lekker van mijn genius level 3 status. Alleen kwam ik er per toeval achter dat KLM-Flying Blue een eigen website heeft waarbij zij hotels aanbieden met een Flying Blue Miles (hierna: FB-miles) bonus, genaamd HotelsForMiles.
Na het vergelijken van prijzen van de hotels met booking.com kom ik tot de conclusie dat de prijzen vergelijkbaar zijn, maar HotelsforMiles een riante FB-miles bonus geeft, dat kan oplopen tot in de duizenden FB-miles. Bij het boeken van een rondreis tikken die duizenden FB-miles aardig snel aan.
Ik ben zelf een fanatiek booking.com gebruiker, omdat het qua gebruiksgemak (waarbij alle hotels in één app bij elkaar) fijn is en de kosten duidelijk staan aangegeven (bij andere websites word je bij aankomst nog wel eens verrast met extra kosten). Alleen de FB-miles bonus vind ik wel aantrekkelijk dus mijn vraag aan jullie is:
- Hebben jullie ervaring met het boeken bij HotelsForMiles?
- Hoe is de boeking verlopen (bv. problemen bij inchecken, onvoorziene extra kosten bij aankomst, etc.)?
- Gaat het annuleren gemakkelijk en krijg je snel geld terug?
- Hoe is de klantvriendelijkheid?
Website HotelsForMiles: https://hotelsformiles.flyingblue.com/h ... &flow=earn
Ik zie jullie berichten graag tegemoet

-Seyst