Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ANWB Visa creditcard lastig betalen (google pay etc)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
htccone
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 21

ANWB Visa creditcard lastig betalen (google pay etc)

Bericht door htccone »

Hierbij een hulpvraag. We zijn momenteel in de USA en ik merk dat veel websites voor online reserveren of kopen in de USA steeds een Amerikaans adres vragen. Voorbeeld een kaartje voor de bioscoop reserveren bij AMC kan via elke creditcard maar ze vragen wel een Amerikaans adres. Zonder dit lukt er geen betaling. Google Pay wordt wel aangeboden maar VISA Anwb doet niet mee. Iemand wat tips voor ons?
mtl
Amerika-expert

Re: ANWB Visa creditcard lastig betalen (google pay etc)

Bericht door mtl »

Adres van je hotel?
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Kan je je eigen (NL) bankrekening niet koppelen aan Google/Apple Pay?
De ANWB VISA kaart wil inderdaad niet, had ik zelf ook al gemerkt. Amex ook niet (De Skrill debit mastercard dan weer wel).

Alternatief is om een Amerikaans adres te "faken".Die truc is hier op het forum wel vaker voorbij gekomen en heb ik zelf ook wel eens uitgehaald. Zolang er niets fysiek verstuurd gaat worden, werk dat vaak prima.

Ik ben niet niet 100% zeker hoe ik het destijds deed (iemand anders hier nog tips)?
Volgens mij het hele NL adres in de Street invullen (regel 1 en 2) en dan bijv. de zipcode, city en staat invullen van je hotel.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
htccone
Amerika-ontdekker

Bericht door htccone »

Ik ben bang als ik zomaar een USA adres invoer de kans groot is dat mijn creditcard wordt geblokkeerd en dat is niet prettig hier voor 4 weken.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Bericht door harryh »

Er is maar één goede oplossing: Wise of Revolut gratis Visa debit card gebruiken. Ik heb Wise, ben nu ook in de VS, werkt overal online en fysiek.
htccone
Amerika-ontdekker

Bericht door htccone »

Dank allemaal. Heb een Curve kaart digitaal aangemaakt. Nu gelukkig koppeling naar google pay.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer