Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe reis na zuidwest US incl. Yellowstone en noordoost US incl. NY en Niagara falls

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Dorito
Amerikafan

Nieuwe reis na zuidwest US incl. Yellowstone en noordoost US incl. NY en Niagara falls

Bericht door Dorito »

Beste allemaal,

Deze zomer super 4e reis met een camper naar Amerika gemaakt. Hebben jullie ideeën wat er nog meer supermooi is na deze reizen?

1e reis: SF, Yosemite, Death Valley, Zion, Capitol reef, Bryce, Horseshoe bend, Lower Antelope Canyon, Grand Canyon, Las Vegas
2e reis: Denver, Durango, Black canyon of the Gunnison, Canyonlands, Jordanelle state park, SLC, Twin falls, Craters of the moon, Grand teton, Yellowstone, Codey, Badlands, Custer state park, RMNP, Denver
3e reis: NY, Cape Ann incl. whale watching, Acadia NP, White Mountains, Lake Placid, Old Forge, Adirondacks, Niagara falls, Finger Lakes, NY
4e reis: LA, Las vegas, Zion, Bryce, Capitol reef, Grand teton, Yellowstone, Custer state park, RMNP, Denver

Alvast veel dank voor jullie tijd.

Dorito
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Nieuwe reis na zuidwest US incl. Yellowstone en noordoost US incl. NY en Niagara falls

Bericht door Old Faithful »

All about Oregon en Washinton eventueel in combinatie met Glacier N.P. of een stuk Canada, hoewel dat niet noodzakelijk is als ik @Almere vak V mag geloven. :wink:

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Nieuwe reis na zuidwest US incl. Yellowstone en noordoost US incl. NY en Niagara falls

Bericht door Almere vak V »

Old Faithful schreef:
08 sep 2022, 15:14
hoewel dat niet noodzakelijk is als ik @Almere vak V mag geloven.
Als je een half jaar hebt kan alles!!
:wink:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het noordwesten zou ook mijn eerste gedachte zijn. Misschien met het noorden van Californië (Redwoods, Lassen) erbij? Het is wel goed om te weten in welke tijd van het jaar je wilt gaan.

Marianne
Dorito
Amerikafan

Bericht door Dorito »

Dank voor de tips. We zouden in de zomervakantie willen gaan, iets van 3 weken.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

In de zomervakantie lijkt het noordwesten mij een prima keuze. Je kunt ook naar Colorado kijken maar jullie hebben daar in de omgeving al veel bezocht dus dan val je wel deels in herhalingen.

Marianne
Dorito
Amerikafan

Bericht door Dorito »

Top dan gaan we mede op basis van de tips van Almere vak V kijken naar Oregon en ook de NPs in noord Californië spreken aan. Ik wist niet dat die daar zaten. Veel dank.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Oregon en Washington. Gaan wij in augustus doen vanuit Vancouver.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

jojostravelusa schreef:
16 okt 2022, 15:09
Oregon en Washington. Gaan wij in augustus doen vanuit Vancouver.
Ik hoorde via een maatje van me dat WestJet (ik moest echt heel lang nadenken...) vanuit Amsterdam zeer goedkoop die kant opvliegt. Zij hebben vorige week een retourtje geboekt voor eind november van dit jaar voor €295,-...
Weet niet hoe dat in augustus is. Maar wellicht het nakijken waard??
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben al geboekt via Air Canada met 25% korting. Dat kregen we omdat we van de zomer zonder koffers thuisgekomen waren. We waren al blij dat we ze weer hadden, maar dit vinden we ook niet erg. We hebben trouwens niet bij Air Canada maar bij Lufthansa geboekt (Zitten samen in de Star Alliance), want we vonden de laatste keer de service ver beneden peil. Maar niettemin weer een kortingscoupon gescoord. Nu voor 15% omdat op de vlucht van Calgary naar Toronto het entertainmentsysteem het niet deed.

Je zult bij West Jet dan waarschijnlijk nog wel voor je koffers moeten betalen en wellicht ook voor eten aan boord. Maar het is inderdaad goedkoop.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer