Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels met suites
Hotels met suites
Hallo allemaal,
Ik ben voor onze reis naar het ZuidWesten hotels aan het regelen. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (10, 12).
Lekker is wel om een kamer te hebben die in 2 delen is verdeeld, dus met een aparte slaapkamer.
Er zijn zoveel 'suite-hotels' zoals Homewood Suites, Staybridge Suites, Embassy Suites, Hyatt House enz. Welke zijn in jullie ogen het beste? En wat zijn de voordelen/nadelen van deze verschillende ketens?
Ik ben voor onze reis naar het ZuidWesten hotels aan het regelen. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (10, 12).
Lekker is wel om een kamer te hebben die in 2 delen is verdeeld, dus met een aparte slaapkamer.
Er zijn zoveel 'suite-hotels' zoals Homewood Suites, Staybridge Suites, Embassy Suites, Hyatt House enz. Welke zijn in jullie ogen het beste? En wat zijn de voordelen/nadelen van deze verschillende ketens?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotels met suites
Wij hebben alleen ervaring met Homewood Suites, prima formule, ruime kamers, altijd netjes en vriendelijk personeel. Nog nooit iets met 2 slaapkamers gehad, want altijd samen, maar ik durf ze zeker aan te bevelen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hier ook ervaring met Homewood Suites. Erg ruime kamer, geen sneu keukenblokje of kitchenette maar een volwaardige keuken. Een zeer ruime slaapkamer en een woonkamer met bankstel en ruime 4-persoons eettafel. We hadden de keuze om zelf te koken of in het restaurant te eten. We hebben beide gedaan. Het was fijn om na zoveel dagen afhaal of fastfood gewoon weer eens zelf (uitgebreid) te kunnen koken.
Ook is het fijn om even niet met de kinderen in 1 kamer te liggen
en om in de avond gewoon tv te kunnen kijken zonder dat de kinderen wakker worden en in de ochtend het omgekeerde. Zij kunnen tv kijken (en eventueel wat eten) zonder dat wij daar wakker van hoeven te worden. Ik vind het zeer zeker een aanrader.
Ook is het fijn om even niet met de kinderen in 1 kamer te liggen

Ik heb goede ervaringen met Homewood en Staybridge.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou vooral naar beschikbaarheid en ligging kijken. Zitten jullie met name in de steden? Anders zal je niet veel keuze hebben denk ik.
Marianne
Marianne
Ik heb zelf goede ervaringen met Home2Suites en Homewood Suites.
De eerste betrof vooral een hele grote kamer inclusief keukenblok e.d., maar niet gescheiden van elkaar. Alles in een ruimte dus.
De tweede betrof wel een aparte woonkamer en slaapkamer, maar we hadden toen wel 2 queen bedden in 1 slaapkamer. Geen aparte slaapkamers dus. Die optie was er wel, maar ik had er toen niet goed op gelet. Bij het boeken dus wel even rekening mee houden.
De eerste betrof vooral een hele grote kamer inclusief keukenblok e.d., maar niet gescheiden van elkaar. Alles in een ruimte dus.
De tweede betrof wel een aparte woonkamer en slaapkamer, maar we hadden toen wel 2 queen bedden in 1 slaapkamer. Geen aparte slaapkamers dus. Die optie was er wel, maar ik had er toen niet goed op gelet. Bij het boeken dus wel even rekening mee houden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1236 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 3 Reacties