Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels met suites

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
deejaykb
Amerika-ontdekker

Hotels met suites

Bericht door deejaykb »

Hallo allemaal,

Ik ben voor onze reis naar het ZuidWesten hotels aan het regelen. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen (10, 12).
Lekker is wel om een kamer te hebben die in 2 delen is verdeeld, dus met een aparte slaapkamer.
Er zijn zoveel 'suite-hotels' zoals Homewood Suites, Staybridge Suites, Embassy Suites, Hyatt House enz. Welke zijn in jullie ogen het beste? En wat zijn de voordelen/nadelen van deze verschillende ketens?
2008 New York & Zuidwesten
2009, 2010, 2012, 2013 Florida
2010 Canada
2011 Yellowstone, MT Rushmore, Zuidwesten
2012 Las Vegas - Salt Lake City, Dallas - Atlanta

Afbeelding
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hotels met suites

Bericht door Pete.Z »

Wij hebben alleen ervaring met Homewood Suites, prima formule, ruime kamers, altijd netjes en vriendelijk personeel. Nog nooit iets met 2 slaapkamers gehad, want altijd samen, maar ik durf ze zeker aan te bevelen.
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sharon-vb »

Hier ook ervaring met Homewood Suites. Erg ruime kamer, geen sneu keukenblokje of kitchenette maar een volwaardige keuken. Een zeer ruime slaapkamer en een woonkamer met bankstel en ruime 4-persoons eettafel. We hadden de keuze om zelf te koken of in het restaurant te eten. We hebben beide gedaan. Het was fijn om na zoveel dagen afhaal of fastfood gewoon weer eens zelf (uitgebreid) te kunnen koken.
Ook is het fijn om even niet met de kinderen in 1 kamer te liggen :oops: en om in de avond gewoon tv te kunnen kijken zonder dat de kinderen wakker worden en in de ochtend het omgekeerde. Zij kunnen tv kijken (en eventueel wat eten) zonder dat wij daar wakker van hoeven te worden. Ik vind het zeer zeker een aanrader.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik heb goede ervaringen met Homewood en Staybridge.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou vooral naar beschikbaarheid en ligging kijken. Zitten jullie met name in de steden? Anders zal je niet veel keuze hebben denk ik.

Marianne
Vinay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Vinay »

Ik heb zelf goede ervaringen met Home2Suites en Homewood Suites.
De eerste betrof vooral een hele grote kamer inclusief keukenblok e.d., maar niet gescheiden van elkaar. Alles in een ruimte dus.
De tweede betrof wel een aparte woonkamer en slaapkamer, maar we hadden toen wel 2 queen bedden in 1 slaapkamer. Geen aparte slaapkamers dus. Die optie was er wel, maar ik had er toen niet goed op gelet. Bij het boeken dus wel even rekening mee houden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer