Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe zoeken naar hotelkamers met 3 bedden?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoe zoeken naar hotelkamers met 3 bedden?
Wij willen met 2 kinderen een rondreis maken met verschillende stops. We kijken naar airbnb,'s maar ook hotels. Het liefst hebben we drie bedden, maar veel hotels bieden dan 2 Queens of Kings bedden aan. Sites als hotwire zijn volgens mij sowieso afwachten wat voor kamer je hebt. Hoe zouden jullie onze zoektocht naar verblijven aanpakken?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Ik zoek hotels met 3 bedden. Meestal zie ik 2 Queens of 2 Kings. Hoe kan ik hier het beste naar zoeken op de bekende sites om een goede deal te krijgen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Status match hotelketens.
Willen of kunnen je kinderen niet samen in 1 bed? Want anders zie ik het probleem niet. Volgens mij zijn ze nog klein. Vraag eventueel een kinderbedje of neem bedje (extra) mee. Hoe heb je dat dan afgelopen reis gedaan en waarom was dat niet naar wens?
Re: Laten we onze hotelkamer eens goedkoper laten zijn ....
Ik denk dat je de hotels het beste zelf kan benaderen om te zien wat mogelijk is.
Als je drie bedden wilt zou ik zoeken naar verblijven voor zes personen. Misschien vind je dan meer resultaten die aan jullie wensen voldoen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Bij hotels gaat het een uitdaging worden om 3 bedden in één kamer te vinden en als je ze vind wordt dat de hoofdprijs. 2 queens of 2 fullsize is standaard, naast 1 king. Kinderbedje extra is een goede oplossing als ze niet in een bed kunnen. Die van ons sliepen altijd samen in een tweepersoonsbed.
-
- Amerikakenner
Re: Hoe zoeken naar hotelkamers met 3 bedden?
Bij ons ook, en nog steeds. Ik ga echt geen extra kamers boeken, ze mogen blij zijn dat ze voor niks mee naar Amerika mogen 

-
- Amerika-ontdekker
Ze kunnen niet in 1 bed. Het zijn allebei onrustige slapers die 's nachts het hele bed omploegen. Ze zijn trouwens 7 en 9. Kinderbedje is geen optie. We verblijven meestal in airbnbs met 3 slaapkamers. In de VS is het aanbod veel beperkter en kijken we ook naar hotels.
-
- Amerikakenner
En als je een luchtbed meeneemt en dan om beurten eentje in het grote bed?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, ene luchtbed of matje en een slaapzak meenemen/aanschaffen.
Wij vinden de KOA cabins ook prettig, daar heb je een tweepersoonsbed en vaak een stapelbed.
Misschien zijn er ook kamers met 2 bedden en een sofabed?
Of allebei een slaapzak en dan toch samen in bed? Kijk dan naar twee queens, die zijn weer net iets ruimer dan twee doubles/fulls.
Marianne
Wij vinden de KOA cabins ook prettig, daar heb je een tweepersoonsbed en vaak een stapelbed.
Misschien zijn er ook kamers met 2 bedden en een sofabed?
Of allebei een slaapzak en dan toch samen in bed? Kijk dan naar twee queens, die zijn weer net iets ruimer dan twee doubles/fulls.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
KOA klinkt interessant. Zijn er speciale sites waar je deze kan zoeken en boeken?Martin & Marianne schreef: ↑26 jan 2024, 13:23Wij vinden de KOA cabins ook prettig, daar heb je een tweepersoonsbed en vaak een stapelbed.
We willen eigenlijk zo min mogelijk meesjouwen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
www.koa.com.
Slaapzakken etc kun je erg goedkoop bij een Walmart aanschaffen, dan valt het meesjouwen toch wel mee? Bij ons paste het ook altijd wel in de koffers trouwens.
Marianne
Slaapzakken etc kun je erg goedkoop bij een Walmart aanschaffen, dan valt het meesjouwen toch wel mee? Bij ons paste het ook altijd wel in de koffers trouwens.
Marianne
Wij reizen met 5 personen, als je zoekt naar hotels voor 5-6 personen komen er ook wel wat hotels naar boven met 3 bedden. Maar meestal is dat dan met een sofabed, mij lijkt samen in een queen comfortabeler dan eentje op een sofabed, maar dat is persoonlijk natuurlijk. En dat denk ik ook bij het gebruik van een luchtbed.
Hotelkamers met echt 3 bedden zijn er maar weinig (en meestal enorm duur). Er zijn ook hotels waar je een rollaway kunt bijboeken, maar meestal most je daarvoor contact opnemen met het hotel, dus wel een gedoe. Ik boek het soms bij choicehotels online, maar dan moet je dus ook goed zoeken, want kan dus ook maar bij sommige hotels.
Hotelkamers met echt 3 bedden zijn er maar weinig (en meestal enorm duur). Er zijn ook hotels waar je een rollaway kunt bijboeken, maar meestal most je daarvoor contact opnemen met het hotel, dus wel een gedoe. Ik boek het soms bij choicehotels online, maar dan moet je dus ook goed zoeken, want kan dus ook maar bij sommige hotels.
Terug in Texas!
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bij booking.com kan je meestal aangeven hoeveel bedden je wil en als je daar 3 bedden aangeeft dan krijg je meestal kamer met ofwel 1 queen en 2 twin beds, 1 king en 2 twin beds of 2 queens en een sofabed. Misschien daar eens op proberen te zoeken? Kijk ook eens bij vrbo.com, dat is zoiets als airbnb maar ik denk mogelijk wat populairder in de USA.
Veel hotels hebben connecting rooms zodat je via een binnendeur naar de andere kamer loopt.
Ik vond deze kamers ideaal toen onze kinderen jong waren. Tegenwoordig probeer ik te voorkomen dat ik zo'n kamer krijg omdat je vaak toch meer geluid krijgt vanuit de aangrenzende kamer.
Als je googelt op connecting rooms+plaats die je zoekt, biedt m.n. Expedia een overzicht met b.v. in deze plaats zijn 10 hotels met connecting rooms.
Zelf zou ik dan altijd het hotel van je voorkeur zelf mailen en mijn vraag van de connecting room voorleggen en via hen ook de boeking maken. De bevestigingsmail natuurlijk meenemen zodat je die eventueel kunt overleggen.
Deze variant is natuurlijk flink duurder dan één kamer met twee tweepersoonsbedden. Het is dus een keuze of accepteren dat je kinderen al woelend in één bed liggen, of connecting rooms of een kamer/cabin met drie bedden vinden.
Ik vond deze kamers ideaal toen onze kinderen jong waren. Tegenwoordig probeer ik te voorkomen dat ik zo'n kamer krijg omdat je vaak toch meer geluid krijgt vanuit de aangrenzende kamer.
Als je googelt op connecting rooms+plaats die je zoekt, biedt m.n. Expedia een overzicht met b.v. in deze plaats zijn 10 hotels met connecting rooms.
Zelf zou ik dan altijd het hotel van je voorkeur zelf mailen en mijn vraag van de connecting room voorleggen en via hen ook de boeking maken. De bevestigingsmail natuurlijk meenemen zodat je die eventueel kunt overleggen.
Deze variant is natuurlijk flink duurder dan één kamer met twee tweepersoonsbedden. Het is dus een keuze of accepteren dat je kinderen al woelend in één bed liggen, of connecting rooms of een kamer/cabin met drie bedden vinden.
-
- Amerika-ontdekker
Erg bedankt. vrbo ziet er goed uit!AnnInBC schreef: ↑26 jan 2024, 17:41Bij booking.com kan je meestal aangeven hoeveel bedden je wil en als je daar 3 bedden aangeeft dan krijg je meestal kamer met ofwel 1 queen en 2 twin beds, 1 king en 2 twin beds of 2 queens en een sofabed. Misschien daar eens op proberen te zoeken? Kijk ook eens bij vrbo.com, dat is zoiets als airbnb maar ik denk mogelijk wat populairder in de USA.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb een leuke KOA voor 8pers, 2 slaapkamers, bedlinnen, badkamer en keuken gevonden voor ongeveer $150 per nacht. Ga ik eens verder besturen. Dank voor de tip.
Laatst gewijzigd door KrekelJapie op 26 jan 2024, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar ga je naar toe en wanneer? Gaat dit over de reis in december? Dan lijkt een camping mij wat minder geschikt.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Het gaat om december inderdaad. Wat ik gevonden heb zijn erg luxe huisjes met alles erop en eraan en erg mooie ligging. Kan denk ik prima in de winter. Maar we kijken breder ook airbnb en vrbo heeft onze voorkeur. Hotel kan ook nog altijd.
Laatst gewijzigd door markro op 27 jan 2024, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Er zijn wel hotels met 3 (queen) bedden, maar vaak vindt je deze dan alleen op de eigen website en niet bij de boekingssites. Ketens als Choice Hotels en Wyndham hebben nog wel eens 3-bed kamers. Is wel even zoeken.
Ik heb er een paar uit eigen reisverleden:
Rodeway Inn Regalodge, Glendale CA (https://www.choicehotels.com/en-uk/cali ... mCode=NDDD)
Ramada by Wyndham, Flagstaff East AZ (https://www.wyndhamhotels.com/ramada/fl ... 1706300050)
Clarion Inn, Page AZ (https://www.choicehotels.com/en-uk/ariz ... mCode=NQQQ)
Zion Park Motel, Springdale UT (https://www.zionparkmotel.com/Accommodations.html)
Ik heb er een paar uit eigen reisverleden:
Rodeway Inn Regalodge, Glendale CA (https://www.choicehotels.com/en-uk/cali ... mCode=NDDD)
Ramada by Wyndham, Flagstaff East AZ (https://www.wyndhamhotels.com/ramada/fl ... 1706300050)
Clarion Inn, Page AZ (https://www.choicehotels.com/en-uk/ariz ... mCode=NQQQ)
Zion Park Motel, Springdale UT (https://www.zionparkmotel.com/Accommodations.html)

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht