Alvast bedankt
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sim2roam Esim
Sim2roam Esim
Voorheen gebruikte ik mijn TomTom maar tegenwoordig zijn vrijwel alle nieuwe huurauto’s met CarPlay uitgerust. Nu wil ik een Sim2Roam onbeperkt data en bellen kopen via Amazon 43 euro . Werkt op Tmobile netwerk en volgens vele 1 van de betere qua dekking in USA. We gaan o.a van Blythe naar San Diego maar ook Sequoia en door Death Valley naar Las Vegas. Iemand ervaring met Sim2Roam Esim voor iPhone 15 en qua bereik in deze gebieden? Of advies ?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: Sim2roam Esim
Afgelopen maart heb ik de fysieke simkaart van sim2roam gebruikt, geen klachten over. En een zeer snel reagerende helpdesk, via mail/whatsapp binnen paar minuten antwoord (ik bleek een instelling verkeerd te hebben gezet).
19 States so far...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3590 Weergaves
-
Laatste bericht door Chi Sin X
-