Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Global Entry
Global Entry
Ik zit te kijken om me aan te melden voor Global Entry. Heeft toch nog enkele voordelen tov MPC, voor een kleine prijs.
Zoals TSA pre-check, maar ook geen gedoe om in het vliegtuig nog snel de MPC in te vullen etc.
Maar heeft iemand er recente ervaringen mee?
Ik lees op de site zelf niet dat een interview nog deel uitmaakt van de procedure (voor iemand met een NL paspoort).
Hoe gaat de 1e binnenkomst op Amerikaanse bodem?
Zoals TSA pre-check, maar ook geen gedoe om in het vliegtuig nog snel de MPC in te vullen etc.
Maar heeft iemand er recente ervaringen mee?
Ik lees op de site zelf niet dat een interview nog deel uitmaakt van de procedure (voor iemand met een NL paspoort).
Hoe gaat de 1e binnenkomst op Amerikaanse bodem?
Re: Global Entry
Daar is al een uitgebreid topic over. Die vind je onder Vervoer in en naar Amerika.
Re: Global Entry
Excuus. Volledig gemist dan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 34 Reacties
- 5726 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh