Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weer terug.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Bart40
Amerikakenner

Weer terug.

Bericht door Bart40 »

Ik ben ook weer een week terug, valt even tegen want het is hier wat druk. Tja en weer files.
Heb ook veel foto's gemaakt en ga ze ook online zetten.
Ben dit jaar twee keer geweest. 10 dagen na de pasen toen ik tussen twee banen zat (dat was een onverwacht koekie) en net bijna 4 weken in september.
Dan krijg je wel eens de opmerking in je omgeving: Ga je nou alweer naar Amerika?
We zijn nu 12x geweest in 11 jaar. Is zo'n opmerking dan terrecht?
En hoe gaan jullie daarmee om?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Weer terug.

Bericht door Rob »

Bart40 schreef:Heb ook veel foto's gemaakt en ga ze ook online zetten.
Ben dit jaar twee keer geweest. 10 dagen na de pasen toen ik tussen twee banen zat (dat was een onverwacht koekie) en net bijna 4 weken in september.
Dan krijg je wel eens de opmerking in je omgeving: Ga je nou alweer naar Amerika?
Hoi Bart,

Welcom home.
Een leuke vakantie gehad hoop ik, krijgen we behalve de foto's ook een reisverslag?.
Van de opmerkingen zou ik me niets aantrekken je spaart er toch zelf voor, volgens mij zijn die mensen gewoon jaloers, ik heb dat ook wel eens op het werk maar dezelfde personen gaan 2 X per jaar een week op wintersport, daar kan ik 4 weken van naar de USA.
Gr.
Rob
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

He Bart,

Ik wete precies wat je bedoeld. Wij zijn de afgelopen 4 jaar elk jaar naar amerika gegaan en wij krijgen nu ook al de opmerkingen: Gaan jullie daar nu weer heen.

Marcel
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Welcom home.
Een leuke vakantie gehad hoop ik, krijgen we behalve de foto's ook een reisverslag?.
Van de opmerkingen zou ik me niets aantrekken je spaart er toch zelf voor, volgens mij zijn die mensen gewoon jaloers, ik heb dat ook wel eens op het werk maar dezelfde personen gaan 2 X per jaar een week op wintersport, daar kan ik 4 weken van naar de USA.
Gr.
Rob[/quote]

Ja dat zal ik doen maar ben niet zo handig met het maken van een website. Nooit gedaan zeg maar en ik die zag die van jou die er wel heel leuk uit ziet.
In ieder geval hebben we veel gewandeld. Ik kan iedereen de wandeling naar Cloud's Rest in Yosemite aanraden heel heel erg mooi.
Ook dit jaar voor het eerst de Subway ontdekt en dat is een heel goed alternatief voor de Mac,Burger King ed.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Bart40 schreef: Ja dat zal ik doen maar ben niet zo handig met het maken van een website. Nooit gedaan zeg maar en ik die zag die van jou die er wel heel leuk uit ziet.
In ieder geval hebben we veel gewandeld. Ik kan iedereen de wandeling naar Cloud's Rest in Yosemite aanraden heel heel erg mooi.
Ook dit jaar voor het eerst de Subway ontdekt en dat is een heel goed alternatief voor de Mac,Burger King ed.
Hoi Bart,
De verhalen die ik er op heb staan zijn gewoon in word geschreven en daarna naar de site gekopieerd dus lijkt me dat niet echt moeilijk
Gr.
Rob
ps Subway is ook nog al wat gezonder dan de andere fastfoodketens denk ik.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Tsja,

zelf ik kan dat.
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Marceljesse schreef:He Bart,

Ik wete precies wat je bedoeld. Wij zijn de afgelopen 4 jaar elk jaar naar amerika gegaan en wij krijgen nu ook al de opmerkingen: Gaan jullie daar nu weer heen.

Marcel
Misschien komt dat omdat mensen denken dat een reis naar de USA duurder is dan naar zuid-Frankrijk. En ik denk dat daar toch wel een kern van waarheid in zit. Maja het is natuurlijk waar je je prioriteiten neer legt he. Of bijvoorbeeld elke week uit eten of elk jaar naar de andere kant van de grote plas.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

freekb2 schreef: Misschien komt dat omdat mensen denken dat een reis naar de USA duurder is dan naar zuid-Frankrijk. En ik denk dat daar toch wel een kern van waarheid in zit. Maja het is natuurlijk waar je je prioriteiten neer legt he. Of bijvoorbeeld elke week uit eten of elk jaar naar de andere kant van de grote plas.
Hoi Freek,

Als je een beetje zoekt en vroeg kan boeken vallen die prijzen best mee, voor onze trip voorjaar 2005 hebben we al tickets geboekt Amsterdam naar LA en terug van Dallas naar Amsterdam koste ons 509.03 euro p.p incl. securitytax en airporttax goed te doen lijkt mij.
Gr.
Rob
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Rob schreef:Als je een beetje zoekt en vroeg kan boeken vallen die prijzen best mee, voor onze trip voorjaar 2005 hebben we al tickets geboekt Amsterdam naar LA en terug van Dallas naar Amsterdam koste ons 509.03 euro p.p incl. securitytax en airporttax goed te doen lijkt mij.
Gr.
Rob
Hey Rob,

Mijn ervaring is dat je de beste prijs zo'n 10 tot 12 weken voor vertrek kunt vinden. Ik heb laatst geboekt, Philly-Amsterdam, 11 weken vooir vertrek, $344.
Ik heb nog nooit meer dan $350 betaald voor een vlucht van/naar het oosten van de VS naar A'dam of Brussel.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

PeeJay schreef: Hey Rob,

Mijn ervaring is dat je de beste prijs zo'n 10 tot 12 weken voor vertrek kunt vinden. Ik heb laatst geboekt, Philly-Amsterdam, 11 weken vooir vertrek, $344.
Ik heb nog nooit meer dan $350 betaald voor een vlucht van/naar het oosten van de VS naar A'dam of Brussel.

/PeeJay
Hoi PeeJay,

Kan wel kloppen wij waren voor onze trip naar NY ook maar 300 euro kwijt.
Gr.
Rob
henky
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door henky »

Bart40 schreef:Ik ben ook weer een week terug, valt even tegen want het is hier wat druk. Tja en weer files.
Heb ook veel foto's gemaakt en ga ze ook online zetten.
Nee hoor, ik vind deze opmerking niet terecht!! Deze vraag krijgen wij ook tig malen te horen (in 15 jaar 16x naar de USA geweest). En het leukste van alles is dat zo'n vraag afkomt van personen die al jaren achter elkaar naar Spanje of Frankrijk gaan, of al 100 jaar elk weekend naar de camping gaan. :? Het komt ook (denk ik) omdat mensen in de veronderstelling zijn dat een vakantie in de USA stukken duurder is dan vakantie in Europa. Nou, ik zeg maar zo: ieder z'n meug!! Wij komen ook geregeld in Europa en om te zeggen dat dat nou zoveel goedkoper is!! In de USA heb je veel meer waar voor je geld!! Dus Bart, hou vol en geniet maar lekker van de USA.
Groetje van Henky en RuudB
http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Als je een beetje zoekt en vroeg kan boeken vallen die prijzen best mee, voor onze trip voorjaar 2005 hebben we al tickets geboekt Amsterdam naar LA en terug van Dallas naar Amsterdam koste ons 509.03 euro p.p incl. securitytax en airporttax goed te doen lijkt mij.
Gr.
Rob[/quote]

Dat is een mooie prijs Rob, klinkt ook goed van LA naar Dallas. Ik ben 4 jaar geleden in Texas geweest en dat was heel erg leuk.
Vooral die 2 nationale parken zijn erg mooi.
Ik boek ook altijd vroeg omdat ik ook in bepaalde hotels (in de parken bv)
wil zitten. Die zijn vaak al heel snel vol.
Wil ooit nog eens vanaf naar North Rim naar de South Rim van de Grand Canyon lopen maar dan heb je dus een overnachting nodig in de canyon.
Die is er wel in de Phantom Ranch (heel apart overigens met dat licht) alleen moet je 23!!! maanden van tevoren boeken en kan alleen telefonisch. Anders is ie gewoon vol..
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Bart,

Uiteraard lopen wij ook tegen dit soort opmerkingen aan. Trek me er niets (meer) van aan. Hoewel.....echt leuk vind ik sommige opmerkingen van sommige mensen niet. Ik betrap me er wel eens op dat ik me af en toe bewust stil houd en bepaalde mensen niet vertel dat ik "weer" ga. Dat zijn meestal ook diegenen die geen belangstelling hebben voor jouw verhalen na die tijd.
Wij doen gewoon wat wij leuk vinden en ons kunnen veroorloven. Ieder moet maar doen wat ie zelf wil en z'n eigen keuzes maken.
Wij genieten in ieder geval met volle teugen van onze reizen naar Amerika en ik ben er blij mee dit "gevoel" en opgedane kennis te kunnen delen met de forumleden!

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef:volgens mij zijn die mensen gewoon jaloers, ik heb dat ook wel eens op het werk maar dezelfde personen gaan 2 X per jaar een week op wintersport, daar kan ik 4 weken van naar de USA.
Hoi Rob,

Je doet me nu toch een klein beetje "zeer".... :( ..... :wink: hahaha !!
Ook wij gaan tot nu toe elk jaar op wintersport (en soms nog een 2e (korte) break ergens heen). Dus kan je het n.m.m. niet op die manier stellen.
Iedereen maakt voor zichzelf keuzes waar ie z'n geld aan wil besteden.
Wij hebben ook moeten wachten tot de kinderen de deur uit waren bijv. en ook nu nog moet ik er heus wat voor laten om dit te kunnen doen.
Maar ik ben dankbaar voor het feit dat ik de keus heb, want dat is niet iedereen gegeven helaas.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Voor ons geld hetzelfde, we moeten ons zo vaak verdedigen. Ik wordt er wel eens kribbig van. Ik zeg ook niets van anderen over hun boerencampings of weer gezellig naar Zeeland, moeten ze zelf maar weten. Wij werken nu eenmaal veel en geven het graag uit aan vakanties, dat is toch niet verkeerd lijkt me. Antoinette
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Antoinette schreef:Voor ons geld hetzelfde, we moeten ons zo vaak verdedigen. Ik wordt er wel eens kribbig van. Ik zeg ook niets van anderen over hun boerencampings of weer gezellig naar Zeeland, moeten ze zelf maar weten. Wij werken nu eenmaal veel en geven het graag uit aan vakanties, dat is toch niet verkeerd lijkt me. Antoinette
Hoi Antoinette,

Wat mankeeerd er aan Zeeland :twisted:
Is een heel mooie provincie hoor 8)
Gr.
Rob
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Rob, ik had al wel zo'n reactie verwacht. Ik zou niet weten wat er aan Zeeland mankeert, ik gaf toch ook geen oordeel? het is de enige provincie in Nederland waar ik nog nooit geweest ben. (ben ook nog nooit op een boerencamping geweest trouwens (ik denk altijd dat dit dan wel een naturisten camping moeten zijn ipv natuurcamping maar dit terzijde)
Zo geldt het dus ook voor degenen die nog nooit naar de USA zijn geweest. groet, Antoinette
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef: Wat mankeeerd er aan Zeeland :twisted:
Ik zou het echt niet weten. Het is net als bij Antoinette: de enige provincie waar ik nog nooit ben geweest..... Shame,shame,shame... :oops:

Is een heel mooie provincie hoor 8)
Ik wil het graag een keer zien, maar.......het ligt nooit op de route en.....het ligt niet in Amerika :lol: :lol: :lol:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

hekkie schreef:Ik wil het graag een keer zien, maar.......het ligt nooit op de route en.....het ligt niet in Amerika :lol: :lol: :lol:

Gr. Marjan
Misschien de volgende allesamerika meeting dan maar in Zeeland houden?
Gr.
Rob :welcome:
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef: Misschien de volgende allesamerika meeting dan maar in Zeeland houden?
:welcome:

Prima idee Rob......

Zeeland, Michigan
Zeeland, North Dakota
Zeeland, Netherlands

Wie van de drie??????

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties