Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

een sigaretje

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
yvonne
Amerika-ontdekker

een sigaretje

Bericht door yvonne »

ondanks dat we net een maand terug zijn, willen we nu alvast info : wie weet het antwoord op deze vraag, bij welke luchtvaartmaatschappij mag er nog gerookt worden in het vliegtuig?
de een drinkt de ander leest wij verkiezen een lekker sigaretje.
met een flinke prijs....zou ik het liefst 6 maanden per jaar in de u.s. willen wonen.
Dutch
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dutch »

Ik denk, dat je pech hebt. :(
Want het roken wordt hoe langer hoe moeilijker, niet alleen in een vliegtuig, maar overal.
Het is spijtig, maar aan de andere kant hoop ik, dat het wel op de lange termijn iets opleverd.
Ik rook nu ongeveer 36 jaar, heb diverse pogingen gedaan te stoppen, en heb dit (het stoppen) nu opgegeven. Maar niet roken tijdens de vlucht, daar is overheen te komen. Ondanks mijn normale gebruik van bijna 2 pakjes per dag.
yvonne
Amerika-ontdekker

Bericht door yvonne »

:? tja, dat weet ik ook wel, en 13 uur zonder lukt ook wel, maar dat was de vraag niet he, ik hoorde eens dat S.A. vliegtuigen, het nog wel kon, maar klopt dit ook... alle antirokers hoeven niet te reageren. :lol:
met een flinke prijs....zou ik het liefst 6 maanden per jaar in de u.s. willen wonen.
Poltergeist
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Poltergeist »

Op de S.A. (Singapore Airlines, neem ik aan?) vluchten waarmee ik heb gevlogen mocht ook niet gerookt worden.
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Ik ben 99% zeker dat er op geen enkele vlucht van Nederland naar de VS nog gerookt mag worden. Zover ik weet is roken verboden in alle vliegtuigen van de wat grotere maatschappijen. De enige vliegtuigen waarin misschien nog wel gerookt mag worden zijn de kleine, onveilige, plaatselijke vliegtuigen in Afrika, Azie en Zuid-Amerika.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer