Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
autohuur/tom tom gps
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
autohuur/tom tom gps
Wij hebben een gps toestel, welk we willen meenemen naar de usa. Onze vraag is: hebben ALLE wagens een aansluiting voor de aansteker, waarin je de gps kan opladen?
Aangezien men daar anti-roken is, weten we niet of de verhuurde auto's deze mogelijkheid hebben.
Aangezien men daar anti-roken is, weten we niet of de verhuurde auto's deze mogelijkheid hebben.
Het eerste wat ik doe bij een huur auto is mijn koffer open en alle spullukes voor navigatie eruit
stroomkabel + gps muis + mount setje voor aan de raam of voor een ventilatie gat.
Werkt altijd.
En er zijn (tot nu toe althans) VoorIN de auto minimaal 2 aansluitingen (en vaak ook nog 1 in de kofferbak.
Tevens zijn er verdeel pluggen te koop, 1 in 2 uit.
Die zou je daar eventueel als het nodig is nog bij de walmart kunnen halen. Maar ik verwacht niet dat het nodig is.
Mogelijk wel als je voor het goedkoopste en kleinste wagentje kiest.
Maar dat weet ik niet want als het ff kan wil ik een grote bak.
Succes!
stroomkabel + gps muis + mount setje voor aan de raam of voor een ventilatie gat.
Werkt altijd.
En er zijn (tot nu toe althans) VoorIN de auto minimaal 2 aansluitingen (en vaak ook nog 1 in de kofferbak.
Tevens zijn er verdeel pluggen te koop, 1 in 2 uit.
Die zou je daar eventueel als het nodig is nog bij de walmart kunnen halen. Maar ik verwacht niet dat het nodig is.
Mogelijk wel als je voor het goedkoopste en kleinste wagentje kiest.
Maar dat weet ik niet want als het ff kan wil ik een grote bak.

Succes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht