Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met eigen tent naar Florida en reisverslag
-
- Amerika-ontdekker
Ervaringen met eigen tent naar Florida en reisverslag
Beste medereizigers,
Wij zijn met eigen tent naar Florida geweest enige tijd terug en ik wil graag onze ervaringen en tips met jullie delen. Misschien hebben jullie er iets aan. Het is ons in ieder geval uitstekend bevallen!
http://www.alcana.nl/category/noord-amerika/
groeten Carolien
Wij zijn met eigen tent naar Florida geweest enige tijd terug en ik wil graag onze ervaringen en tips met jullie delen. Misschien hebben jullie er iets aan. Het is ons in ieder geval uitstekend bevallen!
http://www.alcana.nl/category/noord-amerika/
groeten Carolien
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Ervaringen met eigen tent naar Florida en reisverslag
Hallo en welkom op het AllesAmerika forum.
Ik weet niet of je van plan bent om vaker op dit forum te komen, maar misschien kun je de link ook in je onderschrift zetten? Dan hoef je namelijk niet in al je berichten de link te zetten. Maar kun je gewoon soms verwijzen naar je reisblog.
Heel wat leesvoer iig
Ik weet niet of je van plan bent om vaker op dit forum te komen, maar misschien kun je de link ook in je onderschrift zetten? Dan hoef je namelijk niet in al je berichten de link te zetten. Maar kun je gewoon soms verwijzen naar je reisblog.
Heel wat leesvoer iig

-
- Amerika-ontdekker
Oja, goed plan! 

-
- Amerika-ontdekker
Waar in gebruikerspaneel kan ik mijn onderschrift aanmaken? 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gebruikerspaneel. Tabblad profiel. En dan aan de linkerkant wijzig onderschrift. Het kan zijn dat dit overigens pas na een bericht of 8 kan, net als een avatar neerzetten.
-
- Amerika-ontdekker
dat laatste zal het geval zijn, want het staat er niet bij... ben nl niet blond hahaha 

Dag Carolien,
Dank je wel voor je verslag: wij hebben dezelfde plannen met onze zoon voor jan/feb 2017 dus heel leuk om te lezen! Het bevestigt ons eigenlijk heel erg in ons voornemen om te gaan kamperen. Wat een prachtige kampeerplekken ! Mag ik je tzt een pb sturen als onze reis wat concreter is voor wat extra tips?
Dank je wel voor je verslag: wij hebben dezelfde plannen met onze zoon voor jan/feb 2017 dus heel leuk om te lezen! Het bevestigt ons eigenlijk heel erg in ons voornemen om te gaan kamperen. Wat een prachtige kampeerplekken ! Mag ik je tzt een pb sturen als onze reis wat concreter is voor wat extra tips?
-
- Amerika-ontdekker
Ja natuurlijk. Graag via alcana@zeelandnet.nl
Voor ons reisverslag en tips over Florida (en heel veel andere landen) zie http://www.dreamtheworld.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1966 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties