Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste tijdstip om richting Florida te gaan?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Beste tijdstip om richting Florida te gaan?

Bericht door Rachel. »

Maar dat is persoonlijk he ;) In Miami kun je overigens zelfs in maart vaak prima op het strand vertoeven, in Tampa had ik in februari EINDELIJK een dun zomerjasje nodig. Heerlijk. Als je wat meer van de zon bent is het van oktober-mei prima te doen, daar buiten wordt het echt warm.

In mijn ervaring is Miami vaak het goedkoopst om op te vliegen, maar Orlando en Tampa krijgen ook prima deals en zo heel veel scheelt het niet. ArkeFly heeft bijvoorbeeld goede deals voor Miami, maar vliegt maar een paar keer per week. Afhankelijk van waar je woont in NL loont het ook de moeite om vanaf Brussel te zoeken.
cgboogaard
Amerika-ontdekker

Re: Beste tijdstip om richting Florida te gaan?

Bericht door cgboogaard »

Wij zijn in mei geweest (mei vakantie) en hebben toen gekampeerd. Het was wel warm maar ik vond het te doen. Zeker met onze dochter gingen we ook regelmatig naar het strand en konden dan heerlijk zwemmen. We hadden echt een vakantie gevoel. Overigens ook echt nog veel actieve dingen gedaan zoals wandelen en pretparkbezoek en dat ging ook prima. We hebben niet veel regen gehad, een keer een stortbui, gelijk ook heel heftig :o maar voor de rest vonden we het :thumbup:
Voor ons reisverslag en tips over Florida (en heel veel andere landen) zie http://www.dreamtheworld.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer