Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Amerikafan00: eerste trip USA New York + Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
miro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis Amerikafan00: eerste trip USA New York + Florida.

Bericht door miro »

Voor echt de Magroves is dit een echte aanrader: http://www.evergladesnationalparkboatto ... ngrove.php
Dat is geen airboat, maar een normale boot en je vaart echt onder de mangrovebomen door.
Dit hebben wij in 2012 gedaan heel leuk en niet heel druk/commercieel. Daarna hebben wij een airboattour gedaan.

Misschien kan je bij NY dag 2 kiezen voor Top of the Rock of het Emipre en dit dan zo vroeg, of zo laat mogelijk bezoeken. Dan zijn de rijen vaak korter en dat scheelt je dan tijd.
Loop de Brooklyn Bridge over van Brooklyn naar Manhattan voor de mooiste uitzichten.

Ik sluit mij aan bij de andere commentaren dat het wel een heel druk schema is. Zonde van die extra vlucht en laatste dag in NY, je had MIA-AMS ook als terugvlucht met overstap (in NY) kunnen boeken. En heen nonstop AMS-NY. Dat was wat rustiger geweest terug. Ik heb namelijk zelf ook naar die vluchten zitten kijken en heb die terugvlucht ook geboekt bij gebrek aan non stop vanaf Miami naar Amsterdam.

Succes met je planning. En geniet van je reis, ook al denken wij allemaal dat het wat vol wordt
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Amerikafan00
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Amerikafan00 »

Kurt10 schreef:Om het je gemakkelijk te maken
Miami Beach - Orlando is 4 uur rijden zonder files en zonder te stoppen.
Voor die paar dagen dat je in Florida bent zou ik het gewoon houden bij Miami, Miami Beach , de Everglades en eventueel shoppen in Sawgrass Mall. Daar ga je je beperkte tijd wat je hebt goed genoeg voor kunnen gebruiken.
Hoi,
Ik heb je filmpje gekeken, en het zag er erg vet uit! Nou ben ik bijv. wel benieuwd op welke stranden jullie waren op bijv. het begin van het filmpje, of bij 2:40.
Alvast bedankt :)
(Ik quote zijn bericht zodat hij er een melding van krijgt)
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Heel in het begin :

Miami Beach

Na een halve minuut :

Tigertail Beach op Marco Island

Na 2.40 minuten :

Fort De Soto Beach
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Amerikafan00
Amerika-ontdekker

Bedankt voor reactie.
Ik zag net op groupon een aanbieding voor het 'Row' hotel in New York voor omgerekend 314 euro.
Hoe werkt zoiets? Als ik hem op 2 vaste dagen 'koop', mag het hotel ons dan weigeren?
Moet je bij groupon direct betalen of in het hotel?
Amerikafan00
Amerika-ontdekker

Hoi,
Blijven toch bij onze eerste keuze qua hotel. We hebben ESTA al aangevraagd, en goedgekeurd :thumbup:
Op Groupon zag ik leuke activiteiten voor Miami Beach of Clearwater Beach. Jetskiën lijkt ons vet, maar mag je op zo'n ding varen als je geen vaarbewijs hebt? En mag ik als 16-jarige achterop bij mijn vader?
Alvast bedankt
Amerikafan00
Amerika-ontdekker

Hoi allemaal,
Weer een berichtje na een ruime maand verder. Nog iets meer dan een maand en de reis gaat beginnen.
Allereerst verschrikkelijk wat er vandaag is gebeurd op het vliegveld in Brussel. Ook te bedenken dat wij precies op die plek staan over een ruime maand. Bah....
Verder heb ik natuurlijk wel super veel zin in de reis. Zal zo als het me lukt misschien een route plaatje uploaden van onze route.
Nog wat kleine vraagjes: wij houden zelf nogal van goede (designer) merkkleding. Kun je dit het beste shoppen in New York, Miami of Orlando? Schelen de "outlet" mails veel met de stores van de merken zelf?
Ook had ik een vraag over muziek. Wij luisteren zelf graag naar de muziek, ook in de auto, is er een optie dat je een SD kaartje of USB meeneemt met daarop muziek? Zodat je in de huurauto je eigen muziek kunt beluisteren?
Alvast bedankt weer, het begint nu echt te kriebelen...
Sibi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Sibi »

Welke designer merkkleding heb je het over?

In de outlets heb je vaak een Bloomberg outlet , moet je even kijken op de site, en een Saks' 5th outlet. Daar heb je designer kleding.

Ook is er vaak een Michael kors en nog wat anderen dit kun je op de site van de outlet zien.
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer