Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kaartjes Disney van te voren kopen bij Disney
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Kaartjes Disney van te voren kopen bij Disney
We gaan over anderhalve week op vakantie naar Tampa waar we 2 nachten in een cabin verblijven op een KOA. Daarna rijden we door naar een villa in Haines city waar we 2 weken blijven. Aangezien we al naar Disneyland Parijs zijn geweest in september willen we maar 1 dag naar Disney. Ik zou wel graag de kaartje van te voren willen kopen zodat we alvast de Fastpass kunnen indelen. Weet iemand waar we bij Disney kaartjes kunnen kopen, behalve aan de kassa van het park zelf? Aangezien kaartjes voor een dag eigenlijk overal even duur zijn willen we ze bij Disney zelf halen maar is dit bijvoorbeeld ook mogelijk in Disney Springs?
En is het bijvoorbeeld ook mogelijk om iemand af te zetten bij Legoland zonder het parkeerterrein op te moeten en ervoor te betalen. We willen er maar met de helft heen en de andere helft gaat in de auto boodschappen halen dus we hoeven niet te parkeren. Een soort Kiss and ride dus, kan er op de website niks over vinden. Meestal rij je gelijk het parkeerterrein op en betaal je bij de ingang. Beetje zonde om 17 dollar te betalen zonder de auto te parkeren.
Ilse.
En is het bijvoorbeeld ook mogelijk om iemand af te zetten bij Legoland zonder het parkeerterrein op te moeten en ervoor te betalen. We willen er maar met de helft heen en de andere helft gaat in de auto boodschappen halen dus we hoeven niet te parkeren. Een soort Kiss and ride dus, kan er op de website niks over vinden. Meestal rij je gelijk het parkeerterrein op en betaal je bij de ingang. Beetje zonde om 17 dollar te betalen zonder de auto te parkeren.
Ilse.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Kaartjes Disney van te voren kopen bij Disney
Even gegoogled en kwam op deze FAQ: http://legolandinflorida.com/faqs/
Q. Can I drop off guests at LEGOLAND Florida without paying for parking?
A. Yes, as you enter the LEGOLAND Florida parking lot you will see signs for a drop off area to your right.
Simply turn right into this horseshoe-shaped area, where you are welcome to drop off your guests.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb laatst mijn kaarten gekocht bij undercovertourist, maar daar ben je al een beetje laat voor. Verzend termijn is al gauw een dag of 10. Je zou het ook kunnen proberen bij bijv. Attraction tickets direct, de Duitse site.
Voor fastpass ben je ook al vrij laat. Je hebt kans dat alle goede fastpasses al weg zijn inmiddels.
Voor fastpass ben je ook al vrij laat. Je hebt kans dat alle goede fastpasses al weg zijn inmiddels.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
1-daagse tickets heeft geen zin om van te voren te kopen. Bespaar je niks mee.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Wij hebben kaartjes voor één dag online gekocht, maar moesten uiteindelijk bij het park alsnog in de rij gaan staan om de geprinte voucher om te ruilen voor toegangspasjes. Dat vonden we echt niet meer van deze tijd...
Wij kochten een paar jaar geleden op een extreem drukke dag (kerstvakantie) 's ochtends gewoon kaartjes bij de kassa. Geen rij, en we konden ze al voor de echte openingstijd kopen, dus we konden uiteindelijk nog steeds met de meute het park in toen dat open ging.
Terug in Texas!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hou er wel rekening mee dat Disneyworld compleet anders is dan Eurodisney he. Ik weet niet voor welk park je gaat, maar behalve het vergelijkbare magic kingdom en een deel van studios heb je ook epcot en animal kingdom. Ik ben gewoon voor de monorail naar Magic Kingdom op de parking aan de kassa gaan staan in Sep 2010. Stond amper een rij.Aangezien we al naar Disneyland Parijs zijn geweest in september willen we maar 1 dag naar Disney.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik weet dat Orlando anders is dan Parijs, ben vorig jaar in animal kingdom geweest en al eerder in de andere parken. We willen deze keer niet alle dagen in een pretpark lopen maar meer de natuur opzoeken en naar Kennedy Space center. Het gaat mij om de mogelijkheid om vooraf de Fastpass alvast in te stellen via de app. We kwamen er vorig jaar achter dat op de dag zelf al een heleboel vol is. Daarom willen we de kaartjes liefst een week eerder halen. Omdat het voor een dag qua prijs niet uitmaakt liefst bij Disney zelf dus daarom de vraag of bijvoorbeeld in Disney Springs of een hotel ook al kaartjes te koop zijn.
Bedankt voor het antwoord voor Legoland. Kon het op de site zelf niet vinden maar stond er dus toch.
Bedankt voor het antwoord voor Legoland. Kon het op de site zelf niet vinden maar stond er dus toch.
Wij kochten eerder dit jaar wel kaartjes in ons hotel voor Disneyland, maar geen idee of dat voor Disney World ook kan. Als ik google kom ik wel adressen tegen in Orlando waar je kaartjes zou kunnen kopen, maar geen idee of dat ook 1-dag kaartjes zijn. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren van een paar jaar geleden of het mogelijk was (wij hadden de 2-daagse kaart, zelfde probleem), wij zagen toen geen noodzaak om de kaartjes buiten Disney al te kopen, kochten ze liever op de dag zelf als het in prijs toch niet uitmaakte. Je weet immers nooit of er een ziek kind ofzo roet in het eten gaat gooien.
Terug in Texas!
Ik heb pas geleden tickets voor 1 dag disney Magic Kingdom besteld op de site van Disney zelf. Met een week waren de pasjes thuisbezorgd.
Ik wilde ze ook van te voren hebben, omdat je dan 30 dagen van te voren al fastpasses kan reserveren.
Ik wilde ze ook van te voren hebben, omdat je dan 30 dagen van te voren al fastpasses kan reserveren.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
We zijn ondertussen weer thuis helaas. Geweldige vakantie gehad. We hebben uiteindelijk in Disney Springs kaartjes gekocht bij Guest Relations. Daardoor konden we van te voren de Fastpass instellen. De enige die we wilde en niet meer konden krijgen was de Seven Dwarfs Mine train. De rest was wel gelukt en we hebben een hele leuke dag gehad al was het enorm druk. De wachttijd voor Seven Dwarfs Mine train was 130 minuten dus die maar overgeslagen.
De drop off bij Legoland stond goed aangegeven bij aankomst en was ideaal om de helft te droppen. Scheelde parkeergeld en de andere helft kon mooi met de auto weg.
Zijn ook nog bij showcase of citrus geweest in Clermont. Hebben de World largest 4x4 Tour gedaan. Was erg leuk, rijden in een enorme monstertruck door de boomgaard met leuke uitleg. Vonden het zeker de moeite waard.
De cabin bij de KOA in St Petersburg was ook erg leuk, zaten aan het water en zelfs nog een dolfijn gezien die op vis aan het jagen was vanaf onze veranda. De wasbeertjes lopen ook gewoon langs en het uitzicht was prachtig, echt een aanrader.
De drop off bij Legoland stond goed aangegeven bij aankomst en was ideaal om de helft te droppen. Scheelde parkeergeld en de andere helft kon mooi met de auto weg.
Zijn ook nog bij showcase of citrus geweest in Clermont. Hebben de World largest 4x4 Tour gedaan. Was erg leuk, rijden in een enorme monstertruck door de boomgaard met leuke uitleg. Vonden het zeker de moeite waard.
De cabin bij de KOA in St Petersburg was ook erg leuk, zaten aan het water en zelfs nog een dolfijn gezien die op vis aan het jagen was vanaf onze veranda. De wasbeertjes lopen ook gewoon langs en het uitzicht was prachtig, echt een aanrader.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht