Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Erroll_Ivonne_Jace: tips gevraagd 3 wk Florida sept/okt 2016.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reis Erroll_Ivonne_Jace: tips gevraagd 3 wk Florida sept/okt 2016.
Hoi iedereen,
Wij gaan ook met z'n 3en Florida ontdekken, en zijn reuzen benieuwd wat Florida ons gaat brengen buiten zon, zee & strand.
Op 19 september vliegen we naar Orlando vanaf Schiphol, daar aangekomen onze huurauto ophalen en door naar ons hotel - Hawthorn Suites by Wyndham Lake Buena Vista.
We hebben er voor gekozen om wat langer op bepaalde plaatsen te blijven en vanuit de hotels wat uitstapjes te maken, omdat onze kleine man (1,5 jr) voor het eerst z'n verre reis gaat maken, en we dus niet dagelijks op pad hoeven gaan, maar ook gewoon lekker kunnen relaxen aan het strand.
Graag hoor ik van jullie tips en/of op-/aanmerkingen op onze voorlopige indeling.
Zijn er dingen/plekken/bezienswaardigheden die we echt niet mogen missen?
We horen het graag van jullie.
Wij gaan nog even verder lezen in alle info die al voorbij is gekomen hier op het forum.
Onze planning ziet er nu als volgt uit:
maandag 19 september 2016
Vliegreis naar Orlando, auto oppikken (SUV) en dan richting hotel Hawthorn Suites by Wyndham Lake Buena Vista.
dinsdag 20 september 2016
Dagplanning
Buurt verkennen, tickets aanschaffen pretparken en genieten van de eerste dag van onze heerlijke vakantie.
woensdag 21 september 2016
Dagplanning
Pretparkdag Magic Kingdom Disney World
donderdag 22 september 2016
Dagplanning
Nog in te plannen, shopping & side seeing (shooting-range)
vrijdag 23 september 2016
Dagplanning
Pretparkdag Animal Kingdom Disney
zaterdag 24 september 2016
Dagplanning
We verlaten Orlando en gaan richting de Golf van Mexico.
Beslissen wat we doen, rijden we via snelweg naar Clearwater of maken we een omweg door bijvoorbeeld de snelweg te mijden.
Opgezocht of er wat te zien is tussen Orlando & Clearwater/Tampa maar dat is niet veel.
Hotel Clearwater - Sands Point Motel
zondag 25 september 2016
Dagplanning
Dingen te doen in Clearwater, strand, fietsen, steden rond Clearwater ; Tampa Bay & St. Petersburg.
maandag 26 september 2016
Dagplanning
dinsdag 27 september 2016
Dagplanning
woensdag 28 september 2016
Dagplanning
donderdag 29 september 2016
Dagplanning
We verlaten Clearwater en gaan richting Naples.
Rijden via de Sunshine Skyway Bridge ongeveer 3 uur naar Naples
Komen langs Sarasota, Port Charlotte, Fort Myers & Bonita Springs.
Hotel in Naples - Park Shore Resort by Sunstream
vrijdag 30 september 2016
Dagplanning
Dingen te doen rond Naples, Everglades, Tamiami Trail
zaterdag 1 oktober 2016
Dagplanning
zondag 2 oktober 2016
Dagplanning
maandag 3 oktober 2016
Dagplanning
dinsdag 4 oktober 2016
Dagplanning
Vandaag de laatste dag in Naples en de langste rit van de vakantie richting The Keys.
We rijden door de Everglades, via Miami, langs Key largo in 5 á 6 uur naar Key West.
Onderweg zijn er genoeg plekken om te stoppen. Miccosukee village (indianen dorp).
Hotel in Key West - Albury Court Hotel - Key West
woensdag 5 oktober 2016
Dagplanning
fietsen huren, zonsondergang op Mallory Square & Duval Street.
donderdag 6 oktober 2016
Dagplanning
Vandaag de laatste dag Keys West. We rijden nu richting Miami voor onze laatste paar dagen genieten.
Hotel in Miami - Sanctuary South Beach
vrijdag 7 oktober 2016
Dagplanning
zaterdag 8 oktober 2016
Dagplanning
zondag 9 oktober 2016
Dagplanning
maandag 10 oktober 2016
Dagplanning
Auto inleveren vliegveld. Datum en tijd 10/10/2016 om 13:00 uur.
dinsdag 11 oktober 2016
Dagplanning
Aankomst Schiphol 09:00 uur, weer naar huis.
Wij gaan ook met z'n 3en Florida ontdekken, en zijn reuzen benieuwd wat Florida ons gaat brengen buiten zon, zee & strand.
Op 19 september vliegen we naar Orlando vanaf Schiphol, daar aangekomen onze huurauto ophalen en door naar ons hotel - Hawthorn Suites by Wyndham Lake Buena Vista.
We hebben er voor gekozen om wat langer op bepaalde plaatsen te blijven en vanuit de hotels wat uitstapjes te maken, omdat onze kleine man (1,5 jr) voor het eerst z'n verre reis gaat maken, en we dus niet dagelijks op pad hoeven gaan, maar ook gewoon lekker kunnen relaxen aan het strand.
Graag hoor ik van jullie tips en/of op-/aanmerkingen op onze voorlopige indeling.
Zijn er dingen/plekken/bezienswaardigheden die we echt niet mogen missen?
We horen het graag van jullie.
Wij gaan nog even verder lezen in alle info die al voorbij is gekomen hier op het forum.
Onze planning ziet er nu als volgt uit:
maandag 19 september 2016
Vliegreis naar Orlando, auto oppikken (SUV) en dan richting hotel Hawthorn Suites by Wyndham Lake Buena Vista.
dinsdag 20 september 2016
Dagplanning
Buurt verkennen, tickets aanschaffen pretparken en genieten van de eerste dag van onze heerlijke vakantie.
woensdag 21 september 2016
Dagplanning
Pretparkdag Magic Kingdom Disney World
donderdag 22 september 2016
Dagplanning
Nog in te plannen, shopping & side seeing (shooting-range)
vrijdag 23 september 2016
Dagplanning
Pretparkdag Animal Kingdom Disney
zaterdag 24 september 2016
Dagplanning
We verlaten Orlando en gaan richting de Golf van Mexico.
Beslissen wat we doen, rijden we via snelweg naar Clearwater of maken we een omweg door bijvoorbeeld de snelweg te mijden.
Opgezocht of er wat te zien is tussen Orlando & Clearwater/Tampa maar dat is niet veel.
Hotel Clearwater - Sands Point Motel
zondag 25 september 2016
Dagplanning
Dingen te doen in Clearwater, strand, fietsen, steden rond Clearwater ; Tampa Bay & St. Petersburg.
maandag 26 september 2016
Dagplanning
dinsdag 27 september 2016
Dagplanning
woensdag 28 september 2016
Dagplanning
donderdag 29 september 2016
Dagplanning
We verlaten Clearwater en gaan richting Naples.
Rijden via de Sunshine Skyway Bridge ongeveer 3 uur naar Naples
Komen langs Sarasota, Port Charlotte, Fort Myers & Bonita Springs.
Hotel in Naples - Park Shore Resort by Sunstream
vrijdag 30 september 2016
Dagplanning
Dingen te doen rond Naples, Everglades, Tamiami Trail
zaterdag 1 oktober 2016
Dagplanning
zondag 2 oktober 2016
Dagplanning
maandag 3 oktober 2016
Dagplanning
dinsdag 4 oktober 2016
Dagplanning
Vandaag de laatste dag in Naples en de langste rit van de vakantie richting The Keys.
We rijden door de Everglades, via Miami, langs Key largo in 5 á 6 uur naar Key West.
Onderweg zijn er genoeg plekken om te stoppen. Miccosukee village (indianen dorp).
Hotel in Key West - Albury Court Hotel - Key West
woensdag 5 oktober 2016
Dagplanning
fietsen huren, zonsondergang op Mallory Square & Duval Street.
donderdag 6 oktober 2016
Dagplanning
Vandaag de laatste dag Keys West. We rijden nu richting Miami voor onze laatste paar dagen genieten.
Hotel in Miami - Sanctuary South Beach
vrijdag 7 oktober 2016
Dagplanning
zaterdag 8 oktober 2016
Dagplanning
zondag 9 oktober 2016
Dagplanning
maandag 10 oktober 2016
Dagplanning
Auto inleveren vliegveld. Datum en tijd 10/10/2016 om 13:00 uur.
dinsdag 11 oktober 2016
Dagplanning
Aankomst Schiphol 09:00 uur, weer naar huis.
Re: Reis Erroll_Ivonne_Jace: tips gevraagd 3 wk Florida sept/okt 2016.
ik zou de tickets alvast bestellen online. Dat is sowieso goedkoper dan aan de kassa. Of het goedkoper is om het in je hotel te doen weet ik niet, omdat ik ze altijd vooraf bestel. Bij Disney kan je namlijk 30 dagen van te voren 3 attracties fast passes voor regelen met de Disney app. Scheelt je een hoop tijd en zo zie je meer van t park.
- Mark & Martine
- Amerikakenner
Re: Reis Erroll_Ivonne_Jace: tips gevraagd 3 wk Florida sept/okt 2016.
HoiHoi,
Ik heb een paar dingetjes ter overdenking:
Pretparktickets zou ik inderdaad vooraf bestellen (bij americanestates of bij attraction tickets direct). Dan kun je op de disneyworld app. een profiel aanmaken en inderdaad al fastpassen regelen. Dat vinden wij altijd wel erg handig en het is zeker niet duurder dan ter plaatse tickets aanschaffen (tenzij je te maken hebt met een time share deal ofzo... dat heb je nog wel eens).
Wij hebben afgelopen jaar ook in het park shore resort gezeten. Het appartement was heel erg ruim, mooie keuken, ruime badkamers. Het lag alleen een beetje afgelegen vonden wij.
Bereid je 4 oktober voor op een hele lange rit. Als je de dagen ervoor de Everglades al hebt bezocht scheelt het wel dat je daar doorheen kunt rijden zonder te stoppen.
Ik vind dat je heel veel dagen Miami hebt gepland. Ik zou wat dagen naar voren halen en die aan Orlando plakken. Het is persoonlijke smaak, maar in en rond Orlando valt wat mij betreft meer te beleven dan in Miami. Zeker met een kindje van 1,5 jaar.
heel veel plezier met elkaar!
groetjes Martine
Ik heb een paar dingetjes ter overdenking:
Pretparktickets zou ik inderdaad vooraf bestellen (bij americanestates of bij attraction tickets direct). Dan kun je op de disneyworld app. een profiel aanmaken en inderdaad al fastpassen regelen. Dat vinden wij altijd wel erg handig en het is zeker niet duurder dan ter plaatse tickets aanschaffen (tenzij je te maken hebt met een time share deal ofzo... dat heb je nog wel eens).
Wij hebben afgelopen jaar ook in het park shore resort gezeten. Het appartement was heel erg ruim, mooie keuken, ruime badkamers. Het lag alleen een beetje afgelegen vonden wij.
Bereid je 4 oktober voor op een hele lange rit. Als je de dagen ervoor de Everglades al hebt bezocht scheelt het wel dat je daar doorheen kunt rijden zonder te stoppen.
Ik vind dat je heel veel dagen Miami hebt gepland. Ik zou wat dagen naar voren halen en die aan Orlando plakken. Het is persoonlijke smaak, maar in en rond Orlando valt wat mij betreft meer te beleven dan in Miami. Zeker met een kindje van 1,5 jaar.
heel veel plezier met elkaar!
groetjes Martine
Canada & NO USA 2016: http://www.swijnenburgersontour2016.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht