Inmiddels is het nog maar 2 maanden voordat wij voor het eerst richting Florida gaan voor onze vakantie! Nu heb ik nog een paar (kleine) puntjes waar ik wellicht wat informatie goed kan gebruiken.
Wij gaan naar Discovery Cove en Seaworld en hebben deze kaartjes al gekocht. Nu willen wij bijvoorbeeld ook zwemmen met de manatee in Crystal River, Is het handig om hier ook kaartjes van de te voren bestellen of kan het ook ter plekke (of is de kans dan groot dat alles vol is?). Deze vraag geldt overigens ook voor Dolphin Tour in Clearwater en de Airboat tour bij Captain's Jack.
Een bezoekje aan de Everglades staat uiteraard ook op ons programma, maar ik heb gelezen dat je 1x entree betaald en dan een aantal dagen in en uit mag gaan, klopt dit? Zo niet, hoe werkt het dan? We willen ook de Anhinga trail gaan lopen (als deze hopelijk weer open is in Oktober).
De laatste vraag is of er hier mensen zijn die ervaring hebben bij een Shooting Range in Florida? Ik zou daar graag een bezoekje willen brengen.
Ik hoop nog wat interessante informatie te kunnen ontvangen
Groeten,
Michael