Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida Route met kerst en oud&nieuw
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Florida Route met kerst en oud&nieuw
Wij willen deze winter met kerst en oud en nieuw naar Florida. Wij hebben een route samengesteld en zijn erg benieuwd wat jullie hier van zeggen.
Wij slaan de attractieparken in Orlando over, is het dan alsnog de moeite om naar de stad Orlando te gaan? Zoals we de route nu hebben bedacht zitten we met kerst in Fort Myers. Is dit een leuke plaats om kerst te vieren?
Dag 1 Amsterdam - Miami
Dag 2 Miami - Fort Lauderdale
Dag 3 Fort Lauderdale -Cocoa beach
Dag 4 Cocoa Beach - St Augustine
Dag 5 St Augustine - St Petersburg
Dag 6 St Petersburg - Fort Myers
Dag 7 Fort Myers - Naples
Dag 8 Naples - Homestead
Dag 9 Homestead - Key West
Dag 10 Key West - Key West
Dag 11 Key west - Miami
Dag 12 Miami - Miami
Dag 13 Miami - Miami
Dag 14 Miami - Amsterdam
De route van Naples naar Key west hebben wij nu een overnachting in Homestead. Is dit een leuke plaats of adviseren jullie een andere plaats?
Alvast bedankt!
Wij slaan de attractieparken in Orlando over, is het dan alsnog de moeite om naar de stad Orlando te gaan? Zoals we de route nu hebben bedacht zitten we met kerst in Fort Myers. Is dit een leuke plaats om kerst te vieren?
Dag 1 Amsterdam - Miami
Dag 2 Miami - Fort Lauderdale
Dag 3 Fort Lauderdale -Cocoa beach
Dag 4 Cocoa Beach - St Augustine
Dag 5 St Augustine - St Petersburg
Dag 6 St Petersburg - Fort Myers
Dag 7 Fort Myers - Naples
Dag 8 Naples - Homestead
Dag 9 Homestead - Key West
Dag 10 Key West - Key West
Dag 11 Key west - Miami
Dag 12 Miami - Miami
Dag 13 Miami - Miami
Dag 14 Miami - Amsterdam
De route van Naples naar Key west hebben wij nu een overnachting in Homestead. Is dit een leuke plaats of adviseren jullie een andere plaats?
Alvast bedankt!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Florida Route met kerst en oud&nieuw
Vanuit Naples zou ik echt verder rijden dan Homestead. Het is prima te doen om naar Islamoroda of Key Largo te rijden. Homestead ligt niet echt op de route.
Fort Myers moet wel leuk zijn maar als ik zou kiezen zou ik eerder voor de Keys of Disney omgeving kiezen voor de kerst.
Vergis je met name niet in de afstand naar Key West, dat is 1 lange weg, rijdt niet echt super door dus neem daar echt de tijd voor.
Fort Myers moet wel leuk zijn maar als ik zou kiezen zou ik eerder voor de Keys of Disney omgeving kiezen voor de kerst.
Vergis je met name niet in de afstand naar Key West, dat is 1 lange weg, rijdt niet echt super door dus neem daar echt de tijd voor.
Zonder attractieparken kan je Orlando gerust helemaal overslaan. In mijn ogen heeft de stad vrijwel niks te bieden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik ben het dus niet met Dimple eens. Als je vanuit Naples komt, kun je het best eerst een airboatride in Everglades City maken, daarna de Loop Road rijden en dan nog fietsen in Shark Valley. Verder dan Homestead kom je met die programma onderdelen echt niet. De volgende dag kun je dan de Anhinga trail lopen en daarna doorrijden naar Key West. Daar heb je dan nog genoeg tijd voor. Ik zou het zo laten zoals je het gepland had.
Hoe kom je er trouwens bij dat Homestead niet op de route ligt, ben je niet in de war? Daar rijd je notabene doorheen op weg naar de Keys.
Hoe kom je er trouwens bij dat Homestead niet op de route ligt, ben je niet in de war? Daar rijd je notabene doorheen op weg naar de Keys.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik ben inderdaad in de war wat Homestead betreft.
Maar het ligt er dus aan wat je gaat doen op de route naar Homestead toe hoe ver je wilt komen.
Wij zijn iets verder gereden dan Homestead en ook nog de Everglades geweest (vanaf Naples) en hadden nauwelijks tijd echt wat te ondernemen.
Maar ieder zijn eigen route en planning uiteraard.
Maar het ligt er dus aan wat je gaat doen op de route naar Homestead toe hoe ver je wilt komen.
Wij zijn iets verder gereden dan Homestead en ook nog de Everglades geweest (vanaf Naples) en hadden nauwelijks tijd echt wat te ondernemen.
Maar ieder zijn eigen route en planning uiteraard.

- Mark & Martine
- Amerikakenner
We hebben nu 3 keer van Key largo naar Naples gereden en onderweg alledrie de keren een airboat ride gedaan, bijbehorend dierenpark bezocht, shark valley uitgebreid bezocht en dat was echt geen eindeloze, niet te halen reis. We hebben dat met onze nog niet zo oude kinderen gedaan en die liggen altijd voor het avondeten alweer in de pool van de volgende bestemming
Ik zou ook voor de optie gaan om te logeren op of nabij Key Largo, maar dat is ook omdat ik die omgeving mooier vind dan Homestead. Het ligt er natuurlijk aan wat je allemaal wilt doen langs de Everglades.

Canada & NO USA 2016: http://www.swijnenburgersontour2016.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
Florida 2017: http://swijnenburgersontour2017.wordpress.com
Canada & Alaska 2018: http://swijnenburgersontour2018.wordpress.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties