Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Movie roadtrip 2015 Noordoosten & Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Movie roadtrip 2015 Noordoosten & Florida
Hierbij eindelijk het (verkorte) filmpje van onze reis vorig jaar in het Noordoosten en Florida.
Alle beelden zijn geschoten met de Go Pro Hero 4 Silver en het filmpje is in elkaar geknutseld met Moviemaker, erg simpel dus.
Overigens was het de eerste keer dat we de Go Pro gebruikten en de eerste keer dat we gebruik maakten van Moviemaker.
Graag lees ik jullie reacties en tips.
Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=1dunz9tAGcU
Alle beelden zijn geschoten met de Go Pro Hero 4 Silver en het filmpje is in elkaar geknutseld met Moviemaker, erg simpel dus.
Overigens was het de eerste keer dat we de Go Pro gebruikten en de eerste keer dat we gebruik maakten van Moviemaker.
Graag lees ik jullie reacties en tips.
Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=1dunz9tAGcU
September 2012: Zuid Westen & New York
Oktober 2015: Oostkust & Florida
Oktober 2015: Oostkust & Florida
Re: Movie roadtrip 2015 Noordoosten & Florida
Ik ben benieuwd, want wij gaan het dit jaar ook filmen met een go pro hero 4. Ben erg benieuwd naar jou beeld materiaal en welke settings je gebruikt hebt,
Ik check het vanavond
edit, gisteren gekeken en leuk filmpje en mooie reis ook. Je merkt goed dat je meer gewenning krijgt met t filmen, begin was wat schokkerig. Is dat omdat je andere settings hebt gebruikt (welke gebruik je?) of omdat je anders filmt (langzamer en rustiger?).
Ik merk dat t bij mij nogal schokt als ik gefilmt heb met de go pro.
Ik check het vanavond
edit, gisteren gekeken en leuk filmpje en mooie reis ook. Je merkt goed dat je meer gewenning krijgt met t filmen, begin was wat schokkerig. Is dat omdat je andere settings hebt gebruikt (welke gebruik je?) of omdat je anders filmt (langzamer en rustiger?).
Ik merk dat t bij mij nogal schokt als ik gefilmt heb met de go pro.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016