Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vakantie Florida help tips

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
NaDa
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vakantie Florida help tips

Bericht door NaDa »

Hallo,

Ik lees even mee omdat wij over ruim een week ook vetrekken naar Florida. Ik moet ook nog tickets bestellen omdat ik er nog niet uit ben of we naast Seaworld en Aquatica ook Busch Gardens willen bezoeken. Ik heb via Seaworldparks ook mooie combi tickets gevonden. Deze zijn wel iets duurder dan de duitse site maar ik heb er geen rekening mee gehouden dat de kaarten via de post verstuurd zullen worden. :roll:

Heeft iemand ervaring met inclusief all day dining tickets?

Naast deze parken willen we ook nog naar de Nasa. Als we ook nog naar Busch Gardens gaan dan doen we 4 parken in 6 dagen (aankomst en vertrekdag niet meegerekend) Is dit te doen of iets te ambitieus?

Kan ik het qua drukte in de parken (wachtrijen) in juli vergelijken met een drukke dag Efteling? Is het te doen zonder een fastlane ticket?
panter69
Amerika-ontdekker

Bericht door panter69 »

Vraagje: Welke site(s) raden jullie aan om de Everglades boot tickets op te boeken?
daniquevandop
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door daniquevandop »

Hoi hoi,

Wij hebben toen die tijd bij een aantal aanbieders van air boat trips gekeken en uiteindelijk de keuze gemaakt voor Corey Billie air boat rides (https://cbairboatrides.com). We hebben echt een leuke trip gemaakt door de Everglades op een boot bestuurd door Rick. Hij geeft tussendoor uitleg en is ook nog grappig. De mensen zijn erg aardig en leggen alles geduldig uit. Tijdens het varen hebben we een paar krokodillen gezien en van zeer dichtbij kunnen bekijken. (Rick raakt ze ook gewoon aan alsof het een huisdier is). Na afloop van de tour van ca. 45 min kan je op de foto met kleine krokodillen. Het was bij ons niet druk en daarom konden we op gemak foto's nemen. Wij vonden het erg geslaagd. Als ik een nadeel moet noemen dan is het dat je alleen krokodillen ziet en geen andere dieren of vogels. Je krijgt echter wel een goed beeld van de Everglades.
Ik weet niet in welke periode jullie gaan? Als jullie in de zomer gaan is een fietstocht door de Everglades niet aan te raden. Verder is het in de maanden oktober, november en december wel raadzaam om van te voren te resereven i.v.m. het hoogseizoen in die periode in Florida.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust ;)
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Danique, het is in Zuid Florida geen hoogseizoen in oktober t/m december maar vanaf Kerst tot begin april :wink:
Dit ivm de snowbirds en Spring Break.

Wij vinden persoonlijk een airboattour vanuit Everglades City mooier dan langs de 41. Je vaart dan door mangrovebossen en niet zozeer door het moeras. Ook wordt daar gebruik gemaakt van kleinere boten met max 6 personen op een boot. Wij hebben ook wel manatees en wasberen gezien.
Er zitten daar verschillende aanbieders.
panter69
Amerika-ontdekker

Bericht door panter69 »

Beste Daniquevandop
Bedank voor de info.ik heb eens op site gekeken en dat zie er heel leuk uit .Wij gaan van 13 juni tot 27 juni ,
Als er nog tips zijn mag je ze altijd zeggen :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer