In december dit jaar gaan mijn vriend en ik met mijn ouders mee naar Florida (23-12 /m 04-01), mijn ouders hebben daar een huisje gehuurd.
Nou zijn we in en om Orlando allerlei activiteiten van plan, waaronder het Kennedy Space Centrum, Aquatica e.d.
Dat loopt wel los

Wat ik mij mee afvraag; ik ga samen met mijn vriend nog 2 nachten naar Miami. We hebben een auto gehuurd en zullen (zoals de planning nu staat) 02-01 uit Orlando wegrijden om via de Everglades (Air boottocht) naar Miami te rijden.
En nu kom ik dan op het punt waar ik wat vragen over heb;
We zouden naar de Keys willen rijden echter hoor ik hier verschillende verhalen over namelijk dat de rit geen 2,5u duurt maar zo'n 4u omdat iedereen langzamer rijdt dan toegestaan, dat het (om maar zo te zeggen) saai wordt op een gegeven moment..
Daarnaast rijden wij op 4 januari terug naar Orlando, maar onze vlucht vertrekt diezelfde dag(!) om 14:20u terug naar Nederland. Als wij 's ochtends vroeg (6-7u) weg rijden; komen we dan in tijd nood of redden we dat wel..??
En mochten jullie nog dingen zijn die wij gezien moeten hebben hoor ik het graag! Op ons Miami lijstje staat tot nu toe nog niet zo veel;
- South beach
- Ocean drive
- Holocaust memorial
Mijn dank is groot!