Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pakketje verzenden Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
bougie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Pakketje verzenden Orlando

Bericht door bougie »

Hello,

Wij gaan een weekje van 02/02/18 tot 09/02/18 in een huurvilla in Orlando verblijven, meer bepaald Reunion Resort.
Nu wilden we graag online iets bestellen en versturen naar de villa maar bij navraag aan de verhuurmaatschappij of dat mogelijk is was het antwoord helaas neen.
Enkel als we zelf aanwezig zijn in de villa, ze hebben geen mogelijkheid om het bij te houden zoals een hotel tot wij arriveren.

Weet hier van jullie iemand een goede oplossing hiervoor?
Zelf zijn we ook op onderzoek gegaan naar Fedex of UPS, of we het kunnen versturen en bij een locatie van hun ophalen maar daar werden we niet echt wijzer van.

Gast

Re: Pakketje verzenden Orlando

Bericht door Gast »

Ik weet niet waar je wilt bestellen, maar bv Walmart heeft store pickup, en Amazon levert in Store Lockers.

Hou wel in de gaten dat ze de goederen maar enkele dagen voor je op voorraad houden, dus je moet even goed opletten dat het niet te lang niet opgehaald blijft liggen.
DaisyT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door DaisyT »

Kijk even op deze site. Ik heb goede ervaring met verzenden naar nederland maar wellicht kan deze meneer iets voor jullie betekenen.
http://usa2you.nl
Gast

Bericht door Gast »

DaisyT schreef:Ik heb goede ervaring met verzenden naar nederland
Volgens mij bedoelt TS dat er een lokale bestelling in de US moet worden afgeleverd terwijl zij daar verblijven....
bougie
Amerikafan

Bericht door bougie »

Bedankt voor de info, is idd goed om weten dat dit ook een mogelijkheid is :wink:

Maar idd, we willen graag bestellen en laten verzenden naar een adres zodat we het in Orlando kunnen ophalen en zelf mee terug naar België nemen.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

bougie schreef:Weet hier van jullie iemand een goede oplossing hiervoor?
Wij deden dit 2 jaar terug, toen er altijd een van onze dochters in ons huis in Florida was, dit ivm leren voor eindexamen. Toen bleek dat UPS, FedEx etc de pakjes gewoon voor de deur neerleggen zonder aan te bellen en zonder handtekening te komen vragen - maar weet niet of dat laatste aan de afzender lag, in NL wordt er ook niet altijd een handtekening gevraagd. Ik betaal altijd met creditcard, zou het misgaan dan heb ik niet getekend voor ontvangst en gaat de cc verzekering dit verder regelen.
DaisyT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door DaisyT »

bougie schreef:Bedankt voor de info, is idd goed om weten dat dit ook een mogelijkheid is :wink:

Maar idd, we willen graag bestellen en laten verzenden naar een adres zodat we het in Orlando kunnen ophalen en zelf mee terug naar België nemen.
Maar wellicht doet hij dat ook, je kan het hem altijd vragen.
ADE01
Amerikakenner

Bericht door ADE01 »

Pakketten worden inderdaad gewoon voor je deur gelegd en ze kloppen even snel op de deur of bellen aan. Maar als je villa op het resort geen regullier adres heeft is het onmogelijk. Het makkelijkste is online bestellen en afhalen in de winkel, zoals Terpies aangeeft. Dit doen bijna alle grotere ketens. Anders via Amazon bestellen en in een locker laten bezorgen, die zijn er veel. Bestellingen van andere winkels kun je wel re-directen via ups of fedex maar is nog best lastig.

Zou je graag mijn huis adres doorgeven als je er echt niet uit komt, maar ik woon wel ten noorden van Orlando.
bougie
Amerikafan

Bericht door bougie »

Het gaat hier om een bestelling van de online m&m's store, gepersonaliseerde m&m's.
Dus afhalen in de shop is geen optie vrees ik of ze moeten het ook naar de m&m's store in Orlando willen verschepen.
Die optie heb ik niet verder uitgezocht maar op het eerste zicht zien we het niet staan, mss even bellen?

We weten ook dat het via een Europese website ook gekocht kan worden maar hier is er veel minder keuze dan in the USA.
En vele malen duurder...

@ ADE01
Als we geen oplossing vinden, mag ik je dan contacteren om het eventueel naar jou te verzenden?
We hebben vervoer dus locatie waar je woont is opzich geen probleem... alvast bedankt :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Laat het bezorgen in de week dat je daar bent.
ADE01
Amerikakenner

Bericht door ADE01 »

@bougie
Ja hoor, kom je er niet stuur mij maar een persoonlijk berichtje. Woon niet ver vanaf de I4.
bougie
Amerikafan

Bericht door bougie »

Deze is opgelost dankzij ADE01.

Thanks voor de hulp :clap: :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht