Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang op voorhand voordelige pretparktickets bestellen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoe lang op voorhand voordelige pretparktickets bestellen?
Hoi,
In juli gaan we enkele pretparken bezoeken in Orlando. Ik ben van plan om op voorhand de tickets te bestellen. Ik las dat het loont om deze zo vroeg mogelijk te bestellen. Hoe lang op voorhand zijn deze meestal het voordeligst? Is het beter dat ik ze nu al bestel of kan dit enkele weken op voorhand ook nog aan een voordelig prijsje?
Alvast bedankt,
Frouke
In juli gaan we enkele pretparken bezoeken in Orlando. Ik ben van plan om op voorhand de tickets te bestellen. Ik las dat het loont om deze zo vroeg mogelijk te bestellen. Hoe lang op voorhand zijn deze meestal het voordeligst? Is het beter dat ik ze nu al bestel of kan dit enkele weken op voorhand ook nog aan een voordelig prijsje?
Alvast bedankt,
Frouke
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Hoe lang op voorhand voordelige pretparktickets bestellen?
Kijk een op https://www.attractionticketsdirect.de/. Heeft in algemeen de beste prijzen. Deze wijzigen niet meer, levertijd is ongeveer 10 werkdagen. Tickets worden netjes thuisgestuurd in mapje inclusief kortingsbonnen voor winkelcentra o.i.d.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Hoe lang op voorhand voordelige pretparktickets bestellen?
30 dagen van te voren kun je Disney fastpass instellen, dus dan zou ik de Disney tickets al wel in huis halen.