Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Floridainseptember: Florida tips route en hotels.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Floridainseptember
Amerika-newbie

Reis Floridainseptember: Florida tips route en hotels.

Bericht door Floridainseptember »

Ik ben waarschijnlijk niet de eerste die het vraagt, maar ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen met de volgende route voor aanstaande september:

Vrij: orlando
Zat: orlando (=geen pretparken :):):))
Zo: wekiwa Springs
Ma: Rainbow River
Di: fort Meijers
Woe: Napels
Do: Marco islands
Vrij: everglades
ZA: Key-West
Zo: Key-West
Ma: miami
Di: miami
Woe: Miami
Donderdag: fort Lauderdale
Vrijdag: fort Lauderdale
Zaterdag: fort Lauderdale naar orlando voor avond vlucht terug naar NL

Ik ben benieuwd of jullie dingen anders zouden doen, toe zouden voegen/samenvoegen/vervangen en of jullie de tofste hotels weten (qua prijs medium).

Thanks!
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Florida tips route en hotels

Bericht door Vito »

Ik zou zelf Fort Myers, Naples en Marco Island tot 1 plaats terugbrengen. Het wordt anders wel heel onrustig en deze plaatsen liggen vrij dicht bij elkaar.
Miami en Fort Lauderdale idem. Waarom zou je niet 5 nachten in hetzelfde hotel gaan zitten en vanuit daar die plaatsen bezoeken?
Mademoiselle
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Floridainseptember: Florida tips route en hotels.

Bericht door Mademoiselle »

Je kan ook terugvliegen vanaf Fort Lauderdale dus waarom terugrijden naar Orlando? Of ligt de vlucht al vast?

Rainbow River > Fort Meyers is wel een flink eind. Ik zou kiezen voor nog één of meerdere tussentops, bijvoorbeeld Crystal Springs/Homosassa springs, Clearwater Beach of St. Petersburg Beach of Anna Maria Island.

Fort Meyers, dan bedoel je denk ik Fort Meyers Beach? Hier in de buurt zijn ook de pareltjes Captiva en Sanibel Island.

Qua hotels;

Naples: Inn of Fifth vonden wij geweldig. Wel wat prijziger, maar ook weer niet "breaking the bank"
Key West: Havana Cabana(voormalig Inn at Key West)
Miami: een strandhotel in de buurt van de Ocean Drive, keus en prijsklassen genoeg! Ik zou kijken of je een goede deal kunt vinden en daarvoor gaan.
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht