En we hebben er zin in.
Op 19 november vliegen we naar Atlanta, op 5 december vliegen we vanuit Miami weer terug.
Als vervoer hebben we een campervan gehuurd (escape).
Dit hebben we een paar jaar terug ook gedaan in Californië en is ons toen erg goed bevallen.
Route moeten we nog exact invullen, mogelijk kunnen mensen mij hier helpen met tips/bezienswaardigheden.
Op de zondag houden we rustdag, we reizen dan liever niet als het niet noodzakelijk is.
Dinsdag 19-11 vlucht AMS - Atlanta, aankomst Atlanta eind van de middag lokale tijd.
Het begin en eind van de reis zijn bekend, het tussenstuk kunnen we naar eigen inzicht invullen, ik heb de gok genomen om naar de GSM te gaan, misschien is het weer niet zo best, maar dan sturen we snel richting het zuiden.
In de GSM wil ik nog wel het Wheels Trough Time Museum bezoeken (in Maggie Valley). Deze is dinsdag en woensdag gesloten, dus ik moet zo uitkomen dat ik niet voor een dichte deur kom te staan.
Gezien de afstand zal er ongetwijfeld een paar keer een dag tussen zitten waar we veel kms moeten maken, maar dat is niet erg.
Schema tot nu toe:
19-11 Hotelovernachting vlakbij camperverhuurder
20-11 camper ophalen en richting great smokey mountains onderweg maarten luther king memorial bezoeken
21-11 GSM (gatlinburg?)
22-11 GSM (en wheels trough time > maggie Valley)
23-11 richting savannah
24-11 rustdag
25-11 richting het zuiden,Jacksonville
26-11
27-11
28-11
29-11 key west
30-11 Everglades, leuke plek zoeken voor t weekend
1-12 rustdag
2-12 everglades
3-12 everglades eind vd dag al een stuk richting Miami rijden, camping in de buurt van inleverlocatie zoeken
4-12 camper inleveren in Miami beach, 10 uur > overdag en avond kunnen we Miami beach bekijken, hotel voor de nacht is geboekt
5-12 vliegen Miami - Amsterdam (vlucht om 12 uur)
6-12 aankomst Amsterdam in de ochtend
We zijn niet echt stadsmensen en vinden Miami voor een middag/avond voldoende, mocht er toch nog iets zijn wat we moeten zien kunnen we ook een dag eerder richting Miami gaan.
De hotelovernachtingen kan ik nog wijzigen omdat ik gratis kan annuleren.
Graag hoor ik jullie input en tips voor de reis.
Nog een vraag: met de camper mag je ook staan in bepaalde state parks, is er ergens een kaart of overzicht te krijgen met alle campings in de USA ? (zoiets als de ANWB campinggids voor Europa?)
Opmerking moderator