Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kleding in april
-
- Amerikafan
Kleding in april
Over 5 weken gaan we dan toch echt weer naar Florida. Nagenoeg alles is geregeld maar ik heb nog een vraagje. Koelt het 's avonds erg af m.a.w. is het noodzakelijk om een dikke trui of vest in te pakken? En hoe zit het met de watertemperatuur van het zwembad? Is zwembadverwarming noodzakelijk want dat is nogal prijzig ( $25 per dag)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Kleding in april
Een trui of vest heb je alleen nodig in de restaurants, waar de airco vaak op standje vrieskist staat.
Zelf heb ik daar geen last van maar vrouw en dochter wel.
Zwembad verwarming is alleen nodig als je ‘s ochtends vroeg een duik wil nemen.
Wij gaan al 7 jaar rond half april naar Florida en behalve na een fikse regenbui heb ik het nog nooit koud of fris gehad in de avond, volgens mij zakt de temperatuur zelden onder de 20 graden.
Veel plezier!
Een toevoeging, wij verblijven in april altijd in Kissimee, aan de kust zou het best wel eens wat meer kunnen afkoelen.
Zelf heb ik daar geen last van maar vrouw en dochter wel.
Zwembad verwarming is alleen nodig als je ‘s ochtends vroeg een duik wil nemen.
Wij gaan al 7 jaar rond half april naar Florida en behalve na een fikse regenbui heb ik het nog nooit koud of fris gehad in de avond, volgens mij zakt de temperatuur zelden onder de 20 graden.
Veel plezier!
Een toevoeging, wij verblijven in april altijd in Kissimee, aan de kust zou het best wel eens wat meer kunnen afkoelen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Inderdaad, buiten heb je geen vest oid nodig in april, alleen voor sommige restaurants.
Grofweg is de temperatuur van je zwembad zonder verwarming ongeveer gelijk aan de zeewater temperatuur. Dat is in april ca 75-78gr F, wat wij net nog een beetje fris vinden maar het is te doen.
Grofweg is de temperatuur van je zwembad zonder verwarming ongeveer gelijk aan de zeewater temperatuur. Dat is in april ca 75-78gr F, wat wij net nog een beetje fris vinden maar het is te doen.
-
- Amerikafan
Wat een goede tip om een vest mee te nemen naar een restaurant ivm de airco.
Daar had ik even niet aan gedacht. Dus toch een vest mee.
De temperatuur van het zwembad nemen we maar zoals het komt.
Daar had ik even niet aan gedacht. Dus toch een vest mee.
De temperatuur van het zwembad nemen we maar zoals het komt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 4998 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 3 Reacties