Eigenlijk zouden we in 2020 een reis naar West-USA gemaakt hebben, maar er is zeg maar 'iets' tussen gekomen.
Wegens een nieuwe studie kan ik helaas de komende 2 jaar niet meer 4 weken achtereen vrij vragen om alsnog deze reis te maken.
Als schrale troost hebben we last-minute besloten om eind oktober naar Florida te gaan, in 2017 was dit onze allereerste keer Amerika.
In 2017 alleen naar de parken geweest, Florida zelf eigenlijk niet echt gezien, daarom deze reis een mini-trip door Florida.
Ik weet dat we alsnog maar een korte tijd hebben om Florida te zien, maar we hebben toch flink de voorkeur voor de parken, dus daar willen we ook voor een groot deel aan tijd besteden.
Er zijn natuurlijk ook nog plekken die we naast de parken gewoon vanuit Orlando kunnen bezoeken.
Mijn vraag is of jullie wellicht nog tips voor ons hebben daar we maar kort de tijd hebben om alles nu in elkaar te draaien en uit te zoeken.
Zondag 23 okt: Vlucht van AMS-ATL en ATL-MIA 15:50 komen we aan in Miami -> huur auto ophalen en naar hotel in Miami Beach en daar op stap
Maandag 24 okt: Tour door Miami met tourbedrijf, hoogtepunten Miami + boottocht, retour 14:30 daarna vertrek naar de Keys Hotel: Little Torch Key, evt 's avonds nog kijken op Key West
Dinsdag 25 okt: Naar Key West, hier wat hoogtepunten bezoeken(we kunnen vrij weinig vinden), dan terug rijden richting Miami, onderweg stoppen bij hoogte punten op de Keys, eventueel ergens snorkelen (eindbestemming rond Miami bij ingang Everglades)
Woensdag 26 okt: Bezoek aan Everglades NP, hoe wie wat waar nog onduidelijk, willen sowieso een Airboat Tour doen, overnachting rond Naples
Donderdag 27 okt: Bezoek aan Naples, Fort Meyers, Cape Coral (?) moeten nog even precies uitzoeken hoe of wat, overnachting rond Tampa
Vrijdag 28 okt: Bezoek aan Tampa/St. Petersburg óf Busch Gardens (kan evt ook dagoptie vanuit Orlando), 's middag naar Disney voor MNSSHP!
Daarna verblijven we dus van 28 okt tot 9 november in Orlando, hier willen we alle parken bezoeken.
Daarnaast willen we graag nog een bezoek brengen aan de Mannatee's bij Chystal River, naar Daytona Beach (en Buc-ee;-)), misschien nog een keertje ergens Kajakken, we staan nog open voor leuke suggesties!

En nogmaals, we weten dat het allemaal erg krap in tijd is, ik ben nogal een alles past in 1 dag type.