Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Toevallig reizigers die van Florida naar California trekken?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Toevallig reizigers die van Florida naar California trekken?
Tijdens de periode van 10 December t.e.m. 7 Januari zal ik in California (LA en San Francisco) verblijven.
Ik zou een pakketje willen ontvangen van een oud-leerkracht van mij die in Florida woont, maar de verzendkosten liggen vrij hoog.
Is er toevallig iemand die tijdens deze periode naar California zou reizen vanuit Florida (Orlando) en mij hier verder mee zou willen/kunnen helpen?
Danku!
Ik zou een pakketje willen ontvangen van een oud-leerkracht van mij die in Florida woont, maar de verzendkosten liggen vrij hoog.
Is er toevallig iemand die tijdens deze periode naar California zou reizen vanuit Florida (Orlando) en mij hier verder mee zou willen/kunnen helpen?
Danku!
Re: Toevallig reizigers die van Florida naar California trekken?
Of is er misschien iemand die mijn oud-student kan verder helpen door hier in Orlando het pakketje (met Simpsons knuffel) op te pikken en het mee te nemen naar België of Nederland? Dan zou hij het bij jullie kunnen komen oppikken. De verzending van hier naar California kostte maar liefst $48
Alvast bedankt forummers!

- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hmmmmm…. Ik weet niet hoor…. Ben ik heel achterdochtig als ik niet zomaar een pakketje van iemand die ik niet ken mee zou nemen uit Amerika naar Europa? Wie weet wat erin zit….
In het pakketje óf in die knuffel…

In het pakketje óf in die knuffel…
In de knuffel die ik in Universal kocht, zit gewoon de vulling die er in de fabriek is ingestoken. Meer niet, maar ik begrijp je opmerking...
Verzendkosten zijn idd idioot hoog tegenwoordig. Maar past de knuffel niet in een USPS Flat Rate Box dan? Zelfs een grote (23-11/16" x 11-3/4" x 3" or 12" x 12" x 5-1/2") kost "maar" $22.45 om van FL naar CA te versturen, toch wel wat minder dan $48. Je moet misschien alleen de knuffel eerst uit de originele verpakking halen.
(en @josea, ik ben net zo achterdochtig voorzichtig als jij hoor!)
(en @josea, ik ben net zo achterdochtig voorzichtig als jij hoor!)
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Ohhh bedankt voor je reactie en de tip. Ik heb hier eigenlijk nog nooit een pakje verstuurd, vandaar dat ik ook zo schrok van de prijs. Wat jij voorstelt, is inderdaad een aanvaardbare prijs. Ik kijk even of dit een optie is om het groene monster op deze manier te verzenden. 

Kan die kennis het online bestellen en dan laten bezorgen op het adres in CA?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1711 Weergaves
-
Laatste bericht door schre062
-
- 14 Reacties