Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

State Parks camping boeken 2024

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

State Parks camping boeken 2024

Bericht door mirjamenjasper »

Hey,

Wij zijn een reis aan het plannen voor 2024, dus opzich hebben we nog niet zo'n haast, maar als ik het goed begrijp moeten we wel haast maken met het reserveren van een campingplek op verschillende populaire stateparks.... (we willen rondreizen met een camper)
We willen ergens feb 2024 vertrekken, dus dan zouden we v.a. nu maart al moeten gaan boeken.
Of we weg kunnen is nog niet helemaal zeker, dus, wat zouden jullie doen? Reserveren? Heeft er iemand ervaring met reserveringen annuleren? Krijg je dan gemakkelijk je geld weer terug?
Zijn alle statepark campings tegenwoordig zo snel vol?
En... alle andere tips wat betreft dit onderwerp zijn ook welkom:)
(De route moet nog gemaakt worden, daar kom ik later nog wel op terug:)
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: State Parks camping boeken 2024

Bericht door BonnyR »

Ik weet het niet zeker voor Florida maar volgens mij krijg je niet je volledige bedrag terug. Meende dat bij andere parken dat je minimaal $10 kwijt bent.
https://www.floridastateparks.org/
Ongetwijfeld kun je hier het annuleringsbeleid vinden. En ja eigenlijk is vroegtijdig reserveren voor alle parken tegenwoordig een must.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door mirjamenjasper »

Nou, ondertussen 2 parken geboekt, precies 11 maanden van te voren om 14.00 geboekt, 5 min later alles vol... waren wel 2 populaire parken, wekiwa en silver spring. De rest van de route is ook gepland en staat in de agenda wanneer we moeten drukken en refreshen...
visje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door visje »

Wauw, zo zie je maar dat goede voorbereiding telt! Nog een heleboel voorpret gewenst!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer