Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis mirjamenjasper: tips gevraagd voor rondreis langs state parks Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis mirjamenjasper: tips gevraagd voor rondreis langs state parks Florida.

Bericht door mirjamenjasper »

Hoi hoi,

Eerder hier al een vraag gesteld of de State Park campings 11 maanden van te voren geboekt moesten worden,
nou, dat moesten ze! De meeste zaten zo vol. Zonde hoor, was liever op de bonnefooi gegaan, maar goed, dat zit er niet meer in. :)
We hebben een leuk rondje bij elkaar geboekt vinden we. De planning is om bij een Walmart supercenter een bestelling van kampeerspullen te plaatsen en die dan op te halen nadat we de huurauto hebben gehaald (en een nachtje in een hotel hebben doorgebracht).
We reizen met z'n 4tjes, 2 kids van 8 en 10, in maart 2024.

De planning is:
1 nacht hotel
3 nachten wekiwa sp
3 nachten Silverspring sp
4 nachten myakka sp
3 nachten koreshan sp
4 nachten long pine key (everglades)
1 nacht....
3 nachten lake louisa sp

Nou is onze concrete vraag, hebben jullie leuke tips die een beetje in de buurt van deze plaatsen zijn. En dan het liefst niet de meest voor de hand liggende dingen :) ook ervaringen van jullie wat betreft wandelingen/activiteiten in de sp's worden zeer gewaardeerd. En alle andere dingen die in je op komen na het lezen van dit bericht natuurlijk ook. :)

We hebben er bewust voor gekozen om de tijd te nemen, we moeten de kinderen ook onderwijs geven onderweg en gaan na deze drie weken door voor 7 weken aan de westkant van de USA.

We horen jullie tips graag, bedankt alvast!
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis mirjamenjasper: tips gevraagd voor rondreis langs state parks Florida.

Bericht door Ingrid1958 »

Heb je van de Alltrail app gehoord, dan kun je op locatie echt leuke trails van allerlei miles/km's vinden, volgens mij zelfs wereldwijd, iig VS en Europa, ik ga in juni en gan hem in mijn eentje ook uit proberen. Je kan hem op je te. downloaden maar ook op de computer/laptop bekijken.

Mbt kamperen kan ik je geen info verstrekken, ik rij in mijn uppie met een auto rond.
Veel plezier en alvast veel voorpret gewenst
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
mirjamenjasper
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis mirjamenjasper: tips gevraagd voor rondreis langs state parks Florida.

Bericht door mirjamenjasper »

Bedankt voor je reactie!
Goeie tip, we gaan eerst kijken, kan dan vast ook nog wel van pas komen tijdens t 2e deel van onze reis in het westen:)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer