Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sugarloaf RV park februari 2024 in Key West nu al volgeboekt?
Sugarloaf RV park februari 2024 in Key West nu al volgeboekt?
Hoi,
Eind februari 2024 strijken wij in Key West neer. Ik dacht, laat ik alvast eens wat prijzen bekijken. Maar de KOA Sugarloaf RV park op Key West zit al helemaal volgeboekt dan! Is dat normaal rond dat tijdstip? We zijn nog niet eerder in Florida geweest, dus geen ervaring mee.
Mocht iemand een andere tip voor een mooi RV park (met 2 kids erbij) hebben op Key West dan houd ik mij aanbevolen.
Eind februari 2024 strijken wij in Key West neer. Ik dacht, laat ik alvast eens wat prijzen bekijken. Maar de KOA Sugarloaf RV park op Key West zit al helemaal volgeboekt dan! Is dat normaal rond dat tijdstip? We zijn nog niet eerder in Florida geweest, dus geen ervaring mee.
Mocht iemand een andere tip voor een mooi RV park (met 2 kids erbij) hebben op Key West dan houd ik mij aanbevolen.
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Re: Sugarloaf RV park februari 2024 in key west nu al volgeboekt?
Bijna alle full time RV-ers van de hogere 48 staten komen in Florida overwinteren!
Dus ja, februari is hoogseizoen…
Niet alleen Key West trouwens, je zal ook volgeboekte campsites vinden aan beide zijden van Florida dicht aan het water.
Dus ja, februari is hoogseizoen…
Niet alleen Key West trouwens, je zal ook volgeboekte campsites vinden aan beide zijden van Florida dicht aan het water.
Re: Sugarloaf RV park februari 2024 in Key West nu al volgeboekt?
@Fruity83
Kijk eens hier
https://www.rvparky.com/search?l=Key%20 ... 0130&d=&s=
Misschien zit er iets voor je bij en kan je reserveren. Je kunt de zoekopdracht vakjes aanpassen n.a.v. je wensen
Kijk eens hier
https://www.rvparky.com/search?l=Key%20 ... 0130&d=&s=
Misschien zit er iets voor je bij en kan je reserveren. Je kunt de zoekopdracht vakjes aanpassen n.a.v. je wensen
19 States so far...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1316 Weergaves
-
Laatste bericht door Fruity83!
-